سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید حساب مدیران از هواداران پرسپولیس جداست.
کد خبر: ۸۶۶۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۰۶:۵۰ 24 June 2020

روزنامه خبر ورزشی نوشت: شنبه ۳۱ خرداد گذشته مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس در اظهار نظری قابل تأمل گفت: «در خصوص بدهی به برانکو و اینکه گفته می‌شود یک هزینه دادرسی هم به باشگاه اضافه شده است، باید بگویم برانکو بابت مطالباتش از طریق فیفا اقدام کرده و ما هم به صورت موازی این کار را کردیم. ما پیشنهاداتی ارائه کردیم و منتظر جواب او هستیم. برانکو مطالباتی دارد و یک حقوقی هم پرسپولیس دارد. چون روند قضایی از طریق فیفا پیگیر می‌شود، لایحه ۱۳۰۰ صفحه‌ای را تنظیم و دفاعیه خود را بیان کردیم. پیشنهاد دادیم حاضریم مطالبات این مربی را پرداخت کنیم ولی هنوز نظر کتبی خود را ارائه نکرده است.»

نکته قابل تأمل این مصاحبه نادیده گرفتن زحمات مردی است که در ۳، ۴ سال گذشته توانسته ۷ جام برای پرسپولیس بگیرد. صحبت از یک مربی کروات است که معمار این پرسپولیس بود و وقتی که از تیم رفت شاگردانش یکی پس از دیگری برای او پُست گذاشتند. حالا مدیران پرسپولیس به جای قدردانی یا پرداخت مطالبات این مربی به قول خودشان ۱۳۰۰ صفحه شکایت علیه او تنظیم کرده‌اند! در همین راستا بد ندیدیم با کمک رضا چلنگر مترجم دوست‌داشتنی فوتبال کشورمان با برانکو صحبت کنیم که هنوز در کشور کرواسی به سر می‌برد.

آقای برانکو خوشحالیم که بعد از مدتی با شما صحبت می‌کنیم. عمان هستید یا کرواسی؟
فعلاً که در کرواسی هستیم و نتوانستیم از کشورمان خارج شویم!

چرا؟
به دلیل شرایط خاص کشور کرواسی. ویروس کرونا در کشورمان مهار شده و به همین خاطر فقط با چند کشور مراوده داریم. به کشورهای دیگر نمی‌توانیم برویم و...

با کدام کشورها مراوده دارید؟
لیتوانی، اسلوونی، اسلوواکی، جمهوری چک، اتریش، استونی و مجارستان کشورهایی هستند که با کرواسی رفت‌وآمد دارند.

یعنی نمی‌توانید به کشورهای دیگر بروید؟
نه، اگر برویم در برگشت باید ۱۵ روز در جایی که دولت تعیین می‌کند قرنطینه شویم.

پس تکلیف تیم ملی عمان چه می‌شود؟
فعلاً داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم که در موعد مقرر تمرینات تیم ملی عمان را زیر نظر بگیریم.

بازی دوستانه با تیم ملی ایران هم که لغو شد؟
بله، این دیدار تدارکاتی به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد.

دوست داشتید به ایران بیایید؟
بله، همه جا گفته‌ام و باز هم می‌گویم ایران وطن دوم من است. خاطرات بسیار خوبی از کار در کشور شما دارم و مردم هم خیلی به من لطف دارند. دوست داشتم بعد از مدت‌ها به ایران برگردم که نشد.

شنیدید مهدی رسول‌پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس به تازگی چه گفته است؟
در چه ارتباطی؟

گفته ۱۳۰۰ صفحه شکایت علیه شما تنظیم کرده‌اند!
۱۳۰۰ صفحه؟!

بله، ۱۳۰۰ صفحه!
کل برگه‌های قرارداد من ۹ یا ۱۰ صفحه است. آن وقت ۱۳۰۰ صفحه شکایت تنظیم کرده‌اند؟!

این حرفی است که مطرح شده!‌
نمی‌دانم چه بگویم! من کاری با مدیران پرسپولیس ندارم، چون مردم و هواداران آن‌ها را بهتر می‌شناسند. من با کمک بازیکنانم در این چند سال ۷ جام آوردیم ولی حتی ۳ خط تشکر نکردند و حالا ۱۳۰۰ صفحه علیه من نامه نوشته و شکایت کرده‌اند؟!

مثل اینکه خیلی ناراحت شدید؟
نه، مشکلی نیست. می‌توانند ۱۳۰۰۰ صفحه یا ۱۳۰۰۰۰ صفحه هم بنویسند و وکیلم به این موضوع رسیدگی خواهد کرد. البته حساب این مدیران از هواداران پرسپولیس جداست. طرفداران پرسپولیس هنوز هم به من لطف دارند و پیام‌های محبت‌آمیز ارسال می‌کنند.

مثل اینکه از شما خواسته‌اند تخفیف بدهید؟
من یک بار دیگر هم به خود شما گفتم تخفیف اصلی را دادم وگرنه می‌توانستم پول قرارداد سال بعد خودم را هم وصول کنم. من فقط دستمزد زحمات خودم را خواستم و فکر نمی‌کنم نیازی به تکرار این بحث باشد. این دوستان هم می‌توانند هر کاری انجام دهند و من هم فقط با وکیل خودم طرف هستم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار