هادی عسگری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: انجام یک هزار و چهارصد دیدار با ایثارگر با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی توسط خادمان شهدا در راستای خدمت به ایثارگران صورت گرفته است.
کد خبر: ۸۶۶۶۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۲ 24 June 2020

هادی عسگری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در سه ماهه نخست امسال، ۶۳۰۰ ارتباط تلفنی با جامعه ایثارگری برقرار کرده و ضمن دلجویی از جامعه ایثارگری، مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کردند.

وی با اشاره به محدویت‌های به عمل آمده در ایام شیوع بیماری کووید ۱۹ خاطر نشان کرد: علیرغم محدودیت‌های که در حال حاضر با آن مواجه هستیم، اما ما با جدیت کامل و سعه صدر مسائل و مشکلات جامعه هدف را پیگیری کرده و با تمام توان در خدمت آنها هستیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود:با توجه به تشدید شیوع ویروس کرونا ۱۶۵ مراجعه حضوری و ۱۹۷ جلسه مشاوره‌ای مشتمل بر مشاوره‌های خانوادگی، شغلی، تحصیلی، ازدواج، روان پزشکی از خدمات حوزه مشاوره مددکاری انجام گرفته است.

عسگری تصریح کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزش پیشگیری از اعتیاد با حضور ۷۰ نفر از جامعه ایثارگری در چند مرحله با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی، توزیع ماسک، دستکش و ۵۰ بسته آموزشی شامل کتاب، بروشور و مجلات خط زندگی تحت عنوان پیشگیری در بین ایثارگران فعالیت دیگر این بنیاد در ایام قرنطینه و بیماری است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار