رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه گفت: پس از تحولات بسیار خوبی که در مجموعه ورزشی آزادی شهر کرمانشاه انجام شد، برنامه نوسازی دو مجموعه قدیمی دیگر، یعنی تختی و امام سجاد(ع) را نیز در برنامه داریم.
کد خبر: ۸۶۶۷۳۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 24 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مصطفی باباملکی ، با اشاره به آغاز تحولات در زیرساخت‌های ورزشی کرمانشاه از سال گذشته، اظهار کرد: هرچند طی یکسال اخیر عملیات احداث تعدادی پروژه ورزشی در شهرستان کرمانشاه شروع شده، اما باتوجه به اینکه بخشی از زیرساخت‌های فعلی هم دارای قدمت زیاد و دچار فرسودگی بودند، کار نوسازی و مرمت آنها نیز در دستور قرار گرفت.

وی یکی از اقدامات شاخص در این حوزه را نوسازی و مرمت مجموعه ورزشی آزادی دانست و افزود: علیرغم اینکه حدود چهل سال از ساخت این مجموعه ورزشی می‌گذرد، اما در سالهای گذشته برای نوسازی آن اقدام جدی انجام نگرفته بود، برای همین از سال گذشته با اختصاص اعتبارات مورد نیاز فعالیت‌هایی در این مجموعه آغاز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه بااشاره به صرف یازده و نیم میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی و احداث تعدادی پروژه در مجموعه ورزشی آزادی، گفت: خوشبختانه این مجموعه در حال حاضر با ظاهری متفاوت، زیبا و جدید میزبان ورزشکاران شهر کرمانشاه است.

وی در ادامه افزود: علاوه بر مجموعه آزادی، در شهر کرمانشاه حدود 10 مجموعه ورزشی دیگر داریم که برخی از آنها هم نیازمند تحول و بروزرسانی هستند.

باباملکی مجموعه های ورزشی تختی و امام سجاد(ع) را از جمله این مجموعه‌ها دانست و گفت: مجموعه ورزشی تختی با بیش از نیم قرن قدمت، قدیمی ترین مجموعه ورزشی شهر کرمانشاه است که نیازمند نوسازی و بروزرسانی بخشی از تاسیسات آن هستیم.

وی تاکید کرد: همچنین سالن چند منظوره مجموعه ورزشی امام سجاد(ع) هم با توجه به وجود برخی مشکلات فعلی آن نیاز تغییرات و تعمیرات است که برای این منظور از چند مدت پیش این سالن را تعطیل کرده ایم تا آن را بروزرسانی کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه در ادامه بااشاره به پایین بودن سرانه فضای ورزشی در شهر کرمانشاه، اعلام کرد: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت استان در شهر کرمانشاه ساکن هستند، نیازمند توسعه زیرساخت‌های ورزشی آن هستیم که البته با احداث 15 زمین چمن مصنوعی خیرساز که بزودی افتتاح خواهند شد، بخشی از این کمبود سرانه فضای ورزشی جبران می‌شود.

وی تاکید کرد: علاوه بر تمرکزی که در بحث توسعه فضاهای ورزشی سطح شهر کرمانشاه داریم، شهرهای کوچک و روستاهای شهرستان را هم مورد توجه قرارداده ایم، بگونه ای که در بخش های کوزران، بیلوار و ماهیدشت نیز مرمت و نوسازی سالن‌های ورزشی را آغاز کرده‌ایم.

باباملکی در بخش دیگری از این گفت و گو بااشاره به وجود 49 هزار و 181 ورزشکار سازمان یافته، 1695 داور و 3445 مربی و 435 باشگاه ورزشی در سطح شهرستان کرمانشاه، اعلام کرد: در کنار اقداماتی که برای توسعه زیرساخت‌ها و دسترسی راحت‌تر ورزشکاران به فضاهای ورزشی داریم، تلاش می‌کنیم تا از نظر رفاهی و ارائه تسهیلات نیز خدماتی به جامعه ورزشی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: بر این اساس تفاهم نامه‌هایی را در حوزه‌های پزشکی و تامین کالاها و اقلام اساسی زندگی با کلینیک‌ها و فروشگاه های مختلف منعقد کرده‌ایم تا به جامعه ورزشی کرمانشاه خدماتی با تخفیفات مناسب ارائه دهند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: جامعه ورزشی کرمانشاه با داشتن بیمه ورزشی و یا معرفی نامه این اداره می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های پزشکی و فروشگاه های طرف قرارداد از خدمات مربوطه با تخفیف مناسب بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: البته برنامه انعقاد تفاهم با بخش‌های مختلف برای افزایش خدمات به جامعه ورزشی شهرستان را دنبال می‌کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار