استاندار كرمانشاه گفت: فاز یک پارک علم و فناوری کرمانشاه در صورت تامین مالی، امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۶۶۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 24 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در نشست ویژه بررسی فاز اول پروژه پارک علم و فناوری استان که با حضور دکتر حمیدرضا طیبی رییس جهاددانشگاهی کشور برگزار شد با اشاره به اهمیت این پروژه برای توسعه اقتصادی استان، اظهار داشت: پارک علم و فناوری یکی از پروژه های بسیار مهم و کلیدی کرمانشاه است که سال هاست همچنان راکد مانده است.

وی اظهار داشت: مدیریت ارشد استان با جدیت تکمیل فاز اول این پروژه را دنبال می کند و آن را در لیست پروژه های جهش تولید استان سال جاری قرار داده است.

بازوند افزود: فاز اول این پروژه از 25 درصد پیشرفت فیزیکی برخودار است که قصد داریم از محل منابع داخلی استان و با همکاری جهاد دانشگاهی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بودجه مورد نیاز این پروژه را تامین کنیم و فاز اول آن را در سال جاری به اتمام برسانیم.

وی عنوان کرد: در همین راستا در این نشست مقرر شد دفتر فنی جهاد دانشگاهی کشور برنامه عملیاتی اجرایی برای اتمام فاز یک ساختمان پارک علم و فناوری کرمانشاه را به سازمان برنامه و بودجه استان ارایه دهد تا برآورد ارایه شده بر اساس فهرست بهاء قیمت های سال 99 کارشناسی شده و رقم نهایی را تعیین شود.

استاندار کرمانشاه افزود: ۲۵ درصد از این هزینه را استانداری کرمانشاه تامین می کند و جهاددانشگاهی مرکز و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هر کدام ۳۷/۵ درصد از این مبلغ را تامین خواهند کرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار