مجتبی جوهری گفت: توسعه کمی و کیفی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی لزوماً نیازمند زورخانه نیست بلکه این ورزش را باید در بین خانواده‌ها و اماکن ورزشی و فضا‌های عمومی ترویج دهیم.
کد خبر: ۸۶۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۹ 24 June 2020
رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: ورزش زورخانه‌ای نماد هویت و تاریخ ایرانیان است که برای ترویج و توسعه این ورزش نباید منتظر ایجاد زورخانه باشیم.

به گزارش مهر، جوهری در مجمع انتخاباتی هیئت ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان همدان گفت: ورزش زورخانه‌ای نماد هویت و تاریخ ایرانیان است که برای ترویج و توسعه این ورزش نباید منتظر ایجاد زورخانه باشیم.

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ضمن ابراز رضایت از ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان همدان، اضافه کرد: استان همدان یکی از استان‌های موفق در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی است که در سال‌های اخیر رشد و پیشرفت خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه همدان در حوزه استعداد یابی و حمایت از پیشکسوتان این رشته از استان‌های مطرح کشور است بر لزوم توسعه و ترویج ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در بین نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

جوهری افزود: توسعه کمی و کیفی ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی لزوماً نیازمند زورخانه نیست بلکه این ورزش را باید در بین خانواده‌ها و اماکن ورزشی و فضا‌های عمومی ترویج دهیم.

رئیس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی با بیان اینکه تمامی خانواده‌های ایرانی باید با این ورزش که هویت دینی و ملی ماست، آشنا شوند، افزود: تربیت نیروی انسانی و تربیت نیروی جوان در ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در اولویت است.

گفتنی است؛ در مجمع انتخابات این هیئت غلامرضا خاکسار با کسب ۱۵ رأی از ۱۵ رأی کسب شده توانست چهار سال دیگر در سمت رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای ابقاء شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار