مجتبی جوهری گفت: همچنین تاکنون ۱۷ هزار ورزشکار، مربی، داور و مرشد در سامانه اطلاعاتی فدراسیون زورخانه‌ای نسبت به ثبت نام و درج مدارک لازم اقدام کرده اند.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 25 June 2020
رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی گفت: تاکنون مشخصات ۷۰۰ زورخانه فعال در نقاط مختلف کشور در سامانه بانک اطلاعاتی این فدراسیون ثبت شده است.

به گزارش ایرنا، جوهری اظهار داشت: تاکنون ۹۰۰ زورخانه از سوی دستگاه ورزش و هیات‌های زورخانه‌ای استان‌های کشور به فدراسیون معرفی شده اند، اما ملاک ما در آمار براساس ثبت در سامانه اطلاعاتی است.

وی بیان کرد: همچنین تاکنون ۱۷ هزار ورزشکار، مربی، داور و مرشد در سامانه اطلاعاتی فدراسیون زورخانه‌ای نسبت به ثبت نام و درج مدارک لازم اقدام کرده اند.

جوهری وضعیت فعالان ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور را مطلوب دانست و گفت: به طور قطع آمار‌ها بیش از این است و از استان‌ها خواسته ایم تا نسبت به ثبت در سامانه بانک اطلاعاتی اقدام لازم را داشته باشند.

وی گفت: عملکرد هیات‌ها و زورخانه‌ها نیز براساس این سامانه رتبه بندی می‌شود و با راه اندازی آن توانسته ایم ساماندهی مطلوبی را در ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی کشور داشته باشیم.

رییس فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی یادآور شد: باتوجه به راه اندازی این سامانه می‌توانیم به خوبی در حوزه آموزش و اطلاع رسانی برنامه ها، اقدام لازم را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه برای میزبانی مسابقات آسیایی و جهانی اعلام آمادگی شده است، گفت: در صورت مساعد شدن شرایط کرونا، خواستار برگزاری پیکار‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در این ۲ سطح بین المللی به میزبانی کشورمان هستیم.

جوهری با بیان اینکه شیوع کرونا باعث باقی ماندن ۲ هفته پایانی لیگ زورخانه‌ای کشور شد، گفت: برای برگزاری ادامه مسابقات منتظر فراهم شدن شرایط هستیم.

 وی افزود: همچنین برنامه ریزی برای اجرای مسابقات رد تمامی رده‌های سنی انجام شده است و تابع ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار