مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی از برگزاری آزمون های ورود به حرفه مهندسان نظام مهندسی و کنترل ساختمان در شهریور و مهر ماه سالجاری خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۸ 25 June 2020


به گزارش تابناک مرکزی، احمد مرزبان افزود: پیرو تعلیق زمان برگزاری آزمون‌‌های سال ۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا، آزمون‌های مذکور در سال ۱۳۹۹ در کلیه رشته‌های مهندسی مندرج در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان شامل رشته‌های معماری (نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (محاسبات، نظارت و اجرا)، تاسیسات‌مکانیکی (طراحی و نظارت)، تاسیسات‌برقی (طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک، همچنین در کلیه رشته‌های کاردانی شامل معماری، عمران، شهرسازی، نقشه‌برداری، تاسیسات‌مکانیکی و تاسیسات‌برقی به همراه آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی به‌طور هماهنگ برگزار می‌شود.
وی یادآورشد : آزمون رشته معماری (طراحی) روز پنجشنبه مورخ ۶ شهریورماه ۱۳۹۹ و آزمون‌های (تستی) سایر رشته‌ها روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۳ و ۴ مهرماه ۱۳۹۹ برگزار می شود.
وی افزود : ثبت‌نام آزمون‌ معماری (طراحی) از روز چهار‌شنبه مورخ ۹۹/۰۴/۰۴ آغاز و تا روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۴/۱۰ ادامه خواهد داشت.
مدیرکل راه و شهرسازی گفت : همچنین داوطلبان آزمون‌های تستی که در سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کرده‌اند و سایر داوطلبانی که به هر دلیل در آن مقطع زمانی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند از روز شنبه مورخ ۹۹/۰۴/۰۷ تا روز سه‌شنبه مورخ ۹۹/۰۴/۱۰ نسبت به اعمال اصلاحات موردنظر و همچنین ثبت‌نام اقدام کنند، از این‌رو کلیه متقاضیان دریافت پروانه اشتغال به‌کار می‌توانند با مراجعه تدریجی به درگاه الکترونیکی inbr.ir از طریق سامانه ثبت‌نام آزمون‌ها، نسبت به ثبت‌نام و اعمال اصلاحات احتمالی اقدام کنند.
لازم بذکر است متقاضیانی که قبلاً برای آزمون اسفندماه سال ۱۳۹۸ ثبت‌نام کرده‌اند نیاز به ثبت‌نام مجدد ندارند و در صورت نیاز به تغییر می‌توانند نسبت به اصلاح و ویرایش اطلاعات ثبت‌نام و یا تغییر محل آزمون اقدام کنند.

متقاضیان ضروریست قبل از انجام ثبت‌نام، راهنما و دستورالعمل ثبت‌نام را به دقت مطالعه و از مفاد آن مطلع باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار