تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب سال سختی را پشت سر گذشت. تیمی که در رقابت‌های سال گذشته لیگ برتر هندبال ایران نایب قهرمان شده بود، امسال ناکام از تکرار موفقیتش و در گیر و دار مشکلات مالی که گریبانش را گرفته بود، به جایگاهی بهتر از ششم جدول دست نیافت.
کد خبر: ۸۶۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 27 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،شاید اگر شیوع بیماری کرونا و تعطیلی و در نهایت اعلام پایان رقابت‌های لیگ نبود، این تیم بیشتر و بیشتر در گرداب مشکلاتش غرق می‌شد.

در هفته‌های اخیر هم که فدراسیون هندبال برنامه ریزی خود را برای شروع فصل بعدی رقابت‌های لیگ برتر آغاز کرد، تیم زاگرس روزهای پرتلاطمی را می‌گذراند. عدم تسویه کامل با بازیکنان، جدایی تعدادی از مهره های کلیدی تیم و مشکلات مالی سبب شده بود تا ادامه حضور این تیم در رقابت‌های لیگ برتر امسال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

مشکلات این تیم توپی پرافتخار باعث شد تا در روزهای گذشته مسئولان ورزش استان با مدیرعامل این باشگاه نشستی داشته باشند و به بررسی راهکارهایی برای برون رفت زاگرس از این بحران‌ بپردازند.

متعاقب این نشست، استاندار کرمانشاه هم پیگیر وضعیت این تیم شد و امروز(هفتم تیر) دیداری با مدیرعامل و تعدادی از بازیکنان این تیم داشت. در این دیدار استاندار کرمانشاه بااشاره به عملکرد خوب تیم زاگرس در رقابت‌های دو سال گذشته لیگ برتر و حضور در جام باشگاه‌های آسیا، بر حمایت از این تیم برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر تاکید کرد.

 

استاندار کرمانشاه به جایگاهی که این تیم بین علاقمندان ورزش استان بدست آورده اشاره و خاطرنشان کرد: برای حضور قدرتمند این تیم در لیگ برتر از تمامی ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

هوشنگ بازوند بااشاره به اهمیت ورزش در ایجاد شادی و نشاط در جامعه و توسعه سلامت همگانی، خواستار ورود بخش خصوصی و خیرین ورزش یار برای حمایت از قهرمانان و پویایی اقتصاد ورزش کرمانشاه شد.

سجاد اعظم مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب نیز پس از پایان این نشست در گفت و گو با ایسنا، با اشاره حمایت مسئولین استان از این تیم، اظهارکرد: طی دیداری که در روزهای گذشته با مسئولین ورزش کرمانشاه داشتیم، بر حمایت از تیم زاگرس برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر و رفع مشکلات تیم تاکید کردند.

وی افزود: طی دوسالی که در رقابت‌های لیگ برتر حضور داریم، عدم وجود سالنی استاندارد که بتوانیم در آن میزبان تیم‌های لیگ برتری را باشیم، از مشکلاتی بود که حتی فدراسیون هم بارها بخاطر آن به باشگاه زاگرس تذکر داد. دراین دیدار مقرر شد تا اداره کل ورزش و جوانان استان نسبت به رفع ایرادات سالن شهید شهبازی اسلام آبادغرب تا پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر اقدام کند و بتوانیم برای فصل پیش رو بازیهای خانگی خود را از سالن انقلاب به سالن شهید شهبازی که سالنی استانداردتر است، انتقال دهیم.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اضافه کرد: به فاصله چند روز از دیدار با مسئولین اداره ورزش استان، امروز(شنبه) هم دیداری با استاندار کرمانشاه داشتیم و تاکید کردند که حضور تیم زاگرس در رقابت‌های لیگ برتر باید ادامه داشته باشد.

وی اعلام کرد: خوشخبتانه انجام این دو دیدار جانی تازه به تیم زاگرس بخشیده و اکنون امیدوارانه تر برای ادامه حضور در رقابت‌های لیگ برتر برنامه ریزی خواهیم کرد.

اعظم در ادامه به وجود برخی مشکلات پیش روی تیمش برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ هم اشاره کرد و گفت: هرچند طی هفته‌های گذشته تعدای از بازیکنان اصلی از تیم جدا شده اند، اما با این وجود کادر فنی تیم تلاشش را برای جذب چند بازیکن جدید آغاز می‌کند.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرداخت و تسویه قرارداد بازیکنان تیمش هم گفت: تاکنون 60 درصد از قرارداد بازیکنانمان را تسویه کرده‌ایم و سایر باشگاه‌های لیگ برتری هم تقریبا وضعیت مشابه تیم ما را دارند. براین اساس کمیته انضباطی فدراسیون دوشنبه این هفته نشستی با نمایندگان باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر خواهد داشت و در این زمینه آخرین دستورالعمل ها را اعلام می‌کند.

مدیرعامل باشگاه زاگرس در خاتمه تاکید کرد: باشگاه زاگرس بنا به تعهدی که داده، تمام حقوق بازیکنانش را پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر پرداخت خواهد کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار