مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه از ثبت درخواست ۱۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان در سه ماهه امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 27 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فرید خلیلی ، اظهار کرد: در سه ماهه امسال 665 درخواست سرمایه‌گذاری در سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان ثبت شده که میزان اشتغال آنها 7039 نفر و سرمایه‌گذاری آنها نیز 1300 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی ادامه داد: 51 درصد این درخواست‌ها در بخش کشاورزی، 40 درصد در بخش صنعت و 9 درصد در سایر حوزه‌ها مانند خدمات، گردشگری، خدمات شهری و... بوده است.

معاون اقتصادی مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود 40 درصد از درخواست‌های سرمایه‌گذاری ثبتی رد شده، دلیل عمده رد شدن این درخواست‌ها را موضوع تامین آب اعلام کرد.

خلیلی با بیان اینکه سال گذشته نیز 1305 درخواست سرمایه‌گذاری در استان به ثبت رسید، افزود: اشتغالزایی برآورد شده برای این سرمایه‌گذاری‌ها 20 هزار و 952 نفر و سرمایه‌گذاری آنها 3300 میلیارد تومان بوده است.

وی تاکید کرد: این تعداد درخواست صرفا مربوط به شش ماهه دوم سال بوده، زیرا سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان از نیمه دوم سال گذشته راه‌اندازی شد و از آن زمان تمام درخواست‌های سرمایه‌گذاری صرفا از همین کانال عبور می‌کند.

مدیر مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه هدف از راه‌اندازی این سامانه را تسریع در روند سرمایه‌گذاری و نظارت بر فرآیند صدور مجوزها اعلام کرد و یادآور شد: خوشبختانه هم اکنون روند صدور مجوز در دستگاه‌های مختلف از چند ماه به حدود دو هفته رسیده است.

خلیلی خاطرنشان کرد: هم اکنون روند اجرای پروژه‌ها و همچنین ثبت درخواست سرمایه‌گذاری در شهرستان‌ها نیز در حال اضافه شدن به سامانه پنجره واحد سرمایه‌گذاری استان است که امیدواریم این کار تا نیمه اول امسال اجرایی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار