رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: دستگاه قضایی در کنار تولید، صنعت و سرمایه‌گذار است و در صورتی که مشکلی رخ دهدآماده یاری رساندن به مجموعه های تولیدی است.
کد خبر: ۸۶۷۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹ 27 June 2020

 

به گزارش تابناک مرکزی، حجت الاسلام والمسلمین موسوی در بازدید از سه مرکز تولیدی و صنعتی موفق شهرستان اراک افزود: قوه قضاییه در باب اجرایی ‌شدن شعار سال و جهش تولید، کار، اشتغال، افزایش تولید موفق بوده است.
وی با اشاره به نامگذاری سال جاری توسط مقام معظم رهبری یادآورشد:برای خود تکلیف فرا سازمانی قائل هستیم که در عرصه کار، تولید، اشتغال ورود کنیم، علی رغم اینکه مستحضرید این موارد جزئی از وظایف سازمانی ما نیست.
رئیس دستگاه قضائی استان گفت: رئیس قوه قضائیه علی رغم همه مشکلات، کار، برنامه هایی که دارند بخش عمده ای از وقت خود را در سفرهای استانی و در مرکز به بررسی وضعیت کار، تولید، اشتغال اختصاص می دهند و حتی در گفتگوی خبری نام هپکو بر زبان آورده بود و جلسات متعددی برای رفع مشکلات هپکو داشت که این نشانگر عنایت و توجه ایشان به کار و اشتغال است.
وی افزود: اعتقاد داریم اگر در استان بیکاری باشد روح آرام و آرامش در جامعه نداریم و در مقابل بزه، ناهنجاری، نقض تعهدات مدنی، جرم در جامعه جاری می شود که در نهایت به دادگستری سرازیر می شود وچاره ای جز اجرای قانون وجود ندارد.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: در صورتی که از تولید ، صنعتگر، سرمایه‌گذار حمایت شود و تامین امنیت سرمایه گذاری مشروع شود بازخورد اجتماعی مثبتی دارد که ما خود را در این راه پیش قدم می دانیم.
وی افزود: در صورتی که اقتصاد سامان یابد و تنشی در جامعه نباشد، همگی قوام زندگی فردی، اجتماعی، شخصی و خانوادگی خواهیم داشت.
وی همچنین خطاب به مدیران عامل مراکز صنعتی مورد بازدیدگفت: در زمان حال که مشکلاتی همچون تحریم، نوسانات اقتصادی وجود دارد جای خوشبختی و قدردانی است که نه تنها نیروی کار را از محل کسب و کار و تولید و اشتغال خارج نکردید بلکه بهره وری و راندمان کار را به سمتی سوق داده اید که کارگر با روحیه و علاقه کار کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار