جمعی از بازنشستگان شرکت ذوب‌آهن روز شنبه با اجتماع در مقابل دادگستری اصفهان از قوه قضاییه خواستند تا به مشکلات و مطالبات آنان رسیدگی کند.
کد خبر: ۸۶۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 27 June 2020

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان در حاشیه برگزاری این اجتماع اظهارداشت: مهمترین خواسته ما بعد از عمل کردن ذوب آهن و صندوق آن به وظایفشان ، دیدار با آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه برای ورود این قوه به صندوق است.

وی با بیان اینکه تجمع امروز بصورت خودجوش انجام شد، ادامه داد: اجرای کامل همسان سازی بعنوان یکی از وظایف اصلی صندوق بازنشستگان مهمترین مطالبه و خواسته بازنشستگان محسوب می‌شود.

رییس هیات مدیره کانون بازنشستگان ذوب آهن اصفهان افزود: صندوق فولاد از خدمت رسانی به بازنشستگان ذوب آهن خودداری می‌کند اما انجام این مهم را از وظایف شرکت ذوب آهن می‌داند.

وی اضافه کرد: بیمه درمان، بیمه عمر و حوادث و خدمات را ذوب آهن انجام می‌دهد اما بیمه درمان بازنشستگان بر اساس قرارداد با بیمه دانا مطابق با آئین نامه و دستورالعمل‌های فولاد نیست.

احمدی گفت: بیمه عمر و حوادث بازنشستگان با ذوب آهن از اردیبهشت سال گذشته تا کنون قطع شده و قرارداد جدیدی منعقد نشده و خدمات ذوب آهن از هفت سال گذشته قطع و انجام نمی‌دهد.

به گفته وی نباید اختلاف ‌دعوای ذوب آهن با صندوق ارتباطی به بازنشستگانی که کسورات آنها در طول خدمتش از حقوقشان برداشت شده، داشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار