مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه از آغاز ثبت نام کلاس‌های تابستانی در تمامی مراکز کانون پرورش فکری استان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 28 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مهناز فتاحی گفت: کودکان و نوجوانان استان تا پانزدهم تیرماه فرصت دارند هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت Kpf.ir برای ثبت نام در این کلاس‌ها اقدام کنند.

فتاحی با اشاره به آغاز برگزاری کلاس‌های حضوری مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان از پانزدهم تیر، گفت: کلاس های حضوری شامل کلاس های نقاشی، سفال، نجوم و... به شرط رسیدن تعداد ثبت نام شدگان به حدنصاب 12 تا 15 نفر تشکیل خواهد شد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه ادامه داد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا تلاش خواهد شد تا کلاس های حضوری با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده و مرتبا هم نسبت به ضدعفونی کلاس ها اقدام شود.

فتاحی همچنین از برگزاری کلاس‌های کانون پرورشی به صورت مجازی در تابستان امسال به دلیل شیوع کرونا هم خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به تصمیم‌گیری‌های انجام شده برای بازگشایی مراکز تئاتر کانون پرورش فکری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: به دنبال راه اندازی مراکز تئاتر در دو مرکز شماره چهار(پارک معلم) و مرکز شماره دو(مرکز آفرینش) واقع در سه راه 22 بهمن شهر کرمانشاه هستیم که این مراکز با نصف ظرفیت فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

فتاحی در پایان با اشاره به فعالیت 40 مرکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار و پستی در استان کرمانشاه، گفت: از امسال ثبت نام کودکان چهار تا 18 ساله را در مراکز کانون پرورشی استان خواهیم داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار