معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام از اجرای بیش از 410 طرح اشتغال زایی برای مددجویان جویای کار این نهاد در سه ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۶۸۴۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱ 28 June 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛  شبیب جعفرزاده بیان کرد: این تعداد طرح اشتغال، از محل تبصره 16 صندوق قرض الحسنه امداد ولایت، اشتغال روستایی و هم افزایی با بانک قرض الحسنه مهر پرداخت شده اند.

وی افزود: برای اجرای این تعداد طرح اشتغال زایی در مجموع بیش از 145 میلیارد ریال هزینه شده شده است.

جعفرزاده با عنوا ن اینکه این طرحهای اشتغال زایی از تنوع خاصی برخوردار هستند گفت: صنایع دستی، مشاغل کوچک خانکی، کشاورزی، صنعت، دامداری،کسب و مغازه داری و موارد متنوع دیگر از جمله طرحهای اشتغال اجراء شده توسط این نهاد بوده است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه همکاری با موسسات کاریابی جهت ایجاد فرصت شغلی برای مددجویان کمیته امداد یکی از برنامه های اشتغال زایی این نهاد است تصریح کرد: در زمینه کاریابی نیز 39 طرح اشتغال برای مددجویان جویای کار در این استان راه اندازی شده است.

جعفرزاده با عنوان اینکه سال گذشته نیز حدود چهار هزار فرصت شغلی برای مددجویان استان ایلام اجراء شده است گفت: اعتبار هزینه شده برای ایجاد این تعداد شغل در سال 98 نیز 157 میلیارد تومان بوده است./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار