همزمان با فرا رسیدن ایام دهه کرامت و بزرگداشت مقام امامزادگان یکصد بسته حمایتی ارزاق توسط مرکز افق آستان مقدس حضرت علی بن باقر علیه السلام مشهداردهال کاشان به اقشار آسیب پذیر منطقه اردهال اهدا شد.
کد خبر: ۸۶۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰ 28 June 2020

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان مسلم محمود زاده رئیس اداره اوقاف و امور خیره شهرستان کاشان اظهار داشت :این بسته های حمایتی که به همت مدیریت و هییت امناء آستان مقدس تهیه گردیده شامل گوشت، برنج، ماکارونی، شکر، رب، لوبیا، کنسرو تن ماهی، قند، چای و ...بوده به ارزش سیصد و پنجاه میلیون ریال که به همت این مرکز تهیه و به اقشار آسیب پذیر روستاهای منطقه اردهال اهدا شد.
وی در ادامه افزود :با تشکیل مرکز افق آستان مقدس جلسات متعددی تشکیل و از هر روستا یک نفر به عنوان نماینده مرکز برای شناسایی اقشار آسیب پذیر آن روستا معرفی تا توزیع این بسته ها از این طریق انجام پذیرد .
این مقام مسئول در ادامه خاطر نشان کرد :همه ساله در ایام دهه کرامت و روز بزرگداشت امامزادگان پنجم دیقعده برنامه های متنوعی در بقاع متبرکه برگزار می شد که متاسفانه در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا اینگونه برنامه ها با محدودیت مواجه و با تغییراتی با عنوان خدمت کریمانه بصورت توزیع ارزاق در حال اجراست.
گفتنی است کاشان دارای ۱۲۰بقعه متبرکه می باشد که بقاع متبرکه علی بن باقر علیه السلام مشهداردهال و ولی بن موسی علیه السلام راوند و امامزاده احمدبن موسی المبرقع(ع) و شاهزاده ابراهیم بن موسی علیه السلام فین دارای مرکز افق هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار