کد خبر: ۸۶۸۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶ 28 June 2020
زارع با اشاره به اینکه همه بانک ها باید خود را در توسعه استان شریک بدانند، گفت: هیچ یک از واحدهای تولیدی گیلان، به علت معوقات بانکی نباید تعطیل شوند.

تابناک/به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « ارسلان زارع » امروز (یکشنبه، ۸ تیر) در جلسه شورای هماهنگی امور بانک های استان که در استانداری گیلان برگزار شد، اظهار کرد: تولید، ارزش افزوده و اشتغال در سالی که به عنوان جهش تولید نام گذاری شده، بیش از گذشته اهمیت دارد.
استاندار گیلان با تأکید بر یکسان سازی ادبیات و گفتمان فعالان اقتصادی برای توسعه کشور، تصریح کرد: رمز موفقیت کشورهای توسعه یافته، فعالیت موثر و توجه به کارآفرینان، فعالان اقتصادی، بخش خصوصی و تولیدکنندگان است.
وی حمایت از کارآفرینان، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران برای مشارکت در توسعه کشور و ایجاد اشتغال پایدار را مورد تأکید قرار دارد و افزود: در راستای تحقق اهداف ترسیم شده کشور، منویات رهبری و تدابیر رییس جمهوری برای همراهی همه بانک ها در جهت توسعه اقتصادی و انجام فعالیت های اشتغال زا، باید تلاشی مضاعف صورت گیرد.
زارع، بانک ها را سکاندار کشتی تولید دانست و به گلایه مندی و انتظارات صنعت گران و صاحبان مشاغل استان از سیستم بانکی اشاره و خاطرنشان کرد: بدیهی است برای خروج از شرایط دشوار اقتصادی و پیروزی در این جنگ، باید به توان داخلی متکی باشیم که این مهم شعار راهبردی و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب است.
نماینده عالی دولت در گیلان با تاکید بر اینکه همه بانک ها باید خود را در توسعه استان شریک بدانند، اظهار کرد: نمی توان انتظار داشت واحدهای اقتصادی، تولیدی و صنعتی بدون حمایت دولت و همکاری های بانکی، به اهداف توسعه محور برسند.
وی یادآور شد: پذیرفته نیست بانک های خصوصی استان سرمایه های مردم را در بخش های تولیدی، خدمات و دیگر گرایش ها در پایتخت یا سایر نقاط کشور هزینه کنند و ...

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار