امروز نهم تیرماه محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی به همراه فرماندار،مدیران کل توزیع برق، آب منطقه ای، آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه از روستاهای بخش سرفیروزاباد جهت بررسی مشکل آب شرب در تعدادی از روستاهای دهستان عثمانوند و جلالوند حضور به عمل آوردند.
کد خبر: ۸۶۸۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲ 29 June 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه در این بازدید به پروژه آبرسانی مجتمع امام علی ع که قبلا اجرا شده اما به دلیل مشکلات اجتماعی به بخشی از روستاها که در انتهای خط آبرسانی هستند و آب مورد نیاز تامین نمیشود رسیدگی شد.

براساس این گزارش، موضوع کنتور گذاری منازل در تمامی روستاها در اولویت کاری شرکت آب و فاضلاب استان قرار گرفت بطوریکه تمامی خانواده های تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی ره، بهزیستی و خانواده معظم شهدا از پرداخت حق انشعاب معاف بوده و هزینه انشعاب آب و برق منازل دیگر بصورت اقساط قابل پرداخت است. یکی از مصوبات این بازدید تامین آب تعدادی از روستاها از سراب و چشمه های اطراف و چاه های حفاری شده بوده و روستاهای انتهای خط مجتمع مذکور از محل چاه حفاری شده تامین خواهد شد.

همچنین، در این بازدید از روستاهای گلیل، سلاطین، پشتماله، میدان و چندین روستای دیگر موضوع ضعف ولتاژ برق و تقویت شبکه فشار متوسط در اولویت شرکت توزیع برق استان قرار گرفت که باید نسبت به رفع مشکلات برق منطقه تصمیمات فوری اتخاذ گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار