خدام حرم مطهر رضوی، امشب(10 تیر ) وارد کرمانشاه می‌شوند.
کد خبر: ۸۶۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 30 June 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،سیدمحمد جعفر امامیان مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه اظهار کرد: مردم کرمانشاه از امشب (10 تیر) تا 13 تیز مصادف با میلاد پرخیر و برکت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) میزبان خدام حرم مطهر حرم رضوی به همراه پرچم متبرک آستان قدس رضوی خواهند بود.

امامیان با بیان اینکه استان کرمانشاه در این مدت میزبان یک گروه شش نفره از خدام حرم رضوی خواهد بود، افزود: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمامی این خدام قبل از عزیمت به استان تست کرونا داده و سلامت آنها تایید شده است.

دبیر جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید در کرمانشاه گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری، برنامه های امسال خدام حرم رضوی در کرمانشاه عمدتا به صورت دیدارهای اختصاصی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود و امسال دیدارهای های عمومی، اجتماعات و جشن برگزار نخواهد شد.

امامیان در ادامه اشاره ای هم به برنامه آستان قدرس رضوی در استان کرمانشاه برای اطعام رضوی در شب میلاد امام رضا(ع) داشت و گفت: در شب میلاد ثامن الحجج(ع) 16 هزار پُرس غذای گرم بین محرومین و نیازمندان استان توزیع خواهد شد.

شرکت در مراسم تجلیل از کادر درمان و مدافعان سلامت، دیدار با گروه‌های مردمی فعال در حوزه رزمایش مواسات، حضور در مراسم تقدیر از فعالان صنعت در سال جهش تولید، حضور در مراکز خیریه، حضور در اماکن نظامی و زندان‌ها و بیمارستان‌ها و عیادت از بیماران از جمله برنامه های خدام حرم مطهر رضوی در سفر به استان کرمانشاه است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار