ایسنا/کرمانشاه بازگشایی سینماها، چند ماه پس از شروع کرونا در حالی است که با وجود استمرار این بیماری، استقبالی از این مراکز صورت نمی‌گیرد و سینماها همچنان به ضرردهی خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۸۶۹۴۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۵ 01 July 2020

به گزارشخبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،بهرام فاضلی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ازسرگیری فعالیت دوباره سینماهای استان، گفت: در استان نیز همان ضوابط اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا در بحث بازگشایی این مراکز اعمال می شود، به صورتی که سینماها با نصف ظرفیت در ایام کرونا فعال خواهند بود.

وی افزود: از طرفی ورود به سینما تنها با استفاده از ماسک مجاز است و افراد هنگام ورود با مواد ضدعفونی کننده ای که ورودی سینما گذاشته شده دست های خود را ضدعفونی می کنند.

فاضلی تصریح کرد: در سالن سینما هم افراد باید با فاصله فیزیکی روی صندلی نشسته و رعایت حداکثر فاصله را داشته باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: همچنین از ورود افراد با علائم مشکوک به کرونا به محیط سینما جلوگیری می شود.

فاضلی با اشاره به خسارت بسیار سینماها در دوران شیوع کرونا، گفت: این مراکز جزو اولین مراکزی بودند که به دنبال شیوع کرونا تعطیل شدند و جزو آخرین مراکز هم بودند که به تازگی با بازگشایی آنها موافقت شده است.

وی افزود: علی رغم بازگشایی این مراکز، استقبالی که باید از سینماها نمی شود و مردم به دلیل ترس از ابتلا به کرونا مراجعات اندکی به این مراکز دارند و ادامه این روند، موجب ضرردهی سینماها حداقل تا پایان سال می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار