کد خبر: ۸۶۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵ 01 July 2020

مجلس در پی بهره گیری بیشتر از ظرفیت های درونی کشور است

تابناک/نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی، تحقق شعار امسال" جهش تولید" را مبتنی بر نگاه به داخل دانست و گفت: نمایندگان مجلس بدنبال بهره گیری بیشتر از ظرفیت های درونی کشور هستند.

محمدرضا احمدی سنگری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه جهش تولید یعنی دورزدن تحریم ها، مبارزه با قاچاق کالا، تحقق اقتصاد مقاومتی و مبارزه با بیکاری و اشتغالزایی است، اظهار کرد: امروز مردم با مشکلات بسیار اقتصادی  روبرو  و خسته هستند که اگرچه تحریم ها در این مشکلات تاثیر گذار است اما بیشتر از آن، آسیب ها ناشی از بی تدبیری مدیران گذشته  است که اگر شعارهای سال گذشته تحقق می یافت، این قدر آسیب نمی دیدیم.

وی تصریح کرد: قیمت ها به ویژه در ملزومات اساسی مردم به صورت بی رویه و عجیبی در حال افزایش است، اما نظارتی وجود ندارد و باید برای کاهش تاثیر تحریم ها بر اقتصاد ما، اقتصاد مقاومتی را باور داشته باشیم.

 وی باتاکید بر اینکه باید با نگاه به داخل،  اتکاء به ظرفیت جوانان و داشته ها و ظرفیت های داخلی کشور مشکلات مان را برطرف کنیم، خاطر نشان کرد: باید از ظرفیت و توان جوانان در بخش های مختلف بهره گرفته شود و کهنه کاران با تجربه و مجرب به عنوان مشاور در کنار آنها قرار بگیرند.

این عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد ما جوان گرایی است، زیرا جوانان انگیزه بیشتری برای کار کردن دارند و در این راستا و با توجه به نگاه به درون، مجلس در همین اوایل کار خود حرکت های خوبی را آغاز کرده تا به جوانان بیشتر میدان دهد.

احمدی سنگری با بیان اینکه مجلس نظارت های لازم را انجام می دهد،  خاطر نشان کرد: اعتبار و بودجه باید در جای صحیح خود به کار گرفته شده و تسهیلاتی که برای تولید پرداخت می شود به طور واقعی منجر به اشتغالزایی و تولید شود.

وی اظهار کرد : مجلس با همه توان پشتیبان مردم در راستای تولید و اشتغالزایی است که بر همین اساس باید تولیدمان را به بالاترین حد ممکن برسانیم.

 نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : باید از واردات کالا و محصولات تولیدی در کشور تا حد امکان پرهیز کرد زیرا وقتی ظرفیتی همچون شرکت های نساجی در داخل کشور برای تولید پارچه وجود دارد، دیگر نیازی به واردات آن نیست.

گیلان دارای ۱۶ شهرستان و ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار