کد خبر: ۸۶۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 01 July 2020
 
تابناک/فروشگاه رفاه با اجرای منظم و هماهنگ کمپین حراجستون که 6 روز در ماه برگزار می شود ماهانه تا 40 میلیارد تومان به مشتریان بابت خرید از فروشگاه ها تخفیف می دهد.
تخفیف میلیاردی فروشگاه زنجیره ای رفاه به مردم
تیتر20 – در کمپین حراجستون که در 3 روز انتهایی و ابتدایی هر ماه برگزار می شود قیمت‌ کالاها به‌شدت افت کرده و نزدیک به قیمت کارخانه می‌شود و مردم می‌توانند از ظرفیت این فروشگاه برای تهیه سبد خانوار با هزینه کمتر استفاده کنند.
 
در مدت اجرای کمپین حراجستون اقلام مصرفی، در مجموع با 30 تا 40 میلیارد تومان تخفیف به فروش می‌رسد.
 
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان یک بنگاه اقتصادی خصوصی باسابقه در کشور، با وجود شرایط سخت اقتصادی کنونی، با راه‌اندازی شعب جدید در سراسر کشور نقش مهمی‌ در رونق اقتصادی و افزایش قدرت خرید مردم ایفا کرده و با توسعه خدمات در مناطق کمتر برخوردار به اشتغالزایی پرداخته است.
 
در برهه زمانی که بسیاری از شرکت‌ها به دلیل تحریم ها و شیوع کرونا با مشکلات اقتصادی و تعدیل نیرو مواجه شده‌اند، این شرکت بزرگ صنعت خرده فروشی برای ایجاد فرصت جدید شغلی از 3ماه پیش تاکنون 12 پروژه بزرگ را در اصفهان، تبریز، رشت و قزوین افتتاح کرده‌ است.
تخفیف میلیاردی فروشگاه زنجیره ای رفاه به مردم
این برند بزرگ به ‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده ‌فروشی با بیش از 800 شعبه با ۳۵۰۰ تامین‌کننده کالا در سراسر کشور فعالیت می کند.
 
11 هزار نفر به صورت مستقیم در فروشگاه زنجیره ای رفاه مشغول به کار هستند  و همچنین  ۵۰۰ هزار متر مربع سطح فروش در سراسر کشور متعلق به این مجموعه است.
 
شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به ‌عنوان یکی از پیشگامان صنعت خرده‌فروشی کشور در تلاش است  در راستای تحقق اهداف راهبردی شرکت، همکاری  پایدار با شرکت‌های معتبر و برتر حوزه تجهیزات فروشگاهی و تولید کالا را هدفمند ادامه دهد و از پتانسیل این شرکت‌ها در راستای تحقق اهداف کلیدی شرکت در مسیر پیشرفت و توسعه بهره‌مند شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار