کد خبر: ۸۶۹۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵ 01 July 2020

فرماندار صومعه سرا: رفع موانع واحد های تولیدی راکد در اولویت است

تابناک/ فرماندار صومعه سرا گفت:در راستای تحقق شعار جهش تولید، رفع موانع واحد های تولیدی شهرستان در اولویت قرار دارد.

سید جلال سید محمدی روز چهارشنبه در بازدید از شرکت تولیدی آب معدنی در روستای چوبه صومعه سرا در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به وضعیت موجود و فراهم بودن زیرساخت های لازم، آماده همکاری با بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و راه اندازی واحدهای تولیدی و صنعتی جدید هستیم .
وی افزود: از همه ظرفیت ها در جهت راه اندازی مجموعه های تولیدی راکد و نیمه راکد این شهرستان بهره می گیریم و در این راستا ضرورت دارد شعارجهش تولید خط مشی مسولان قرار گیرد .
وی خاطرنشان کرد: همه واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد در این شهرستان باید با تلاش و برنامه ریزی و توجه به تولید و اشتغال از حداکثر ظرفیت خود استفاده کنند ضمن اینکه دولت نیز در این زمینه همکاری و مساعدت لازم را خواهد داشت.
وی در ادامه اظهار داشت: هدف اصلی دولت در حوزه صنعت و تجارت، اشتغالزایی و رفع مشکلات ناشی از بیکاری است و برای تحقق این امر ابتدا باید از صنعتگر حمایت شود. 
سید محمدی بیان کرد:  توسعه و تحقق اهداف پیش‌بینی شده در چشم‌انداز آینده این شهرستان بر بستر تولید، تقویت و حمایت از امر سرمایه‌گذاری، جهش تولید و ایجاد اشتغال استوار است.
فرماندار صومعه سرا با اشاره به اینکه این شرکت تولیدی از واحد های فعال شهرستان است افزود:این شرکت تولیدی با اشتغال مستقیم وغیر مستقیم یکصد نفر و تولید روزانه ۸ هزار بطری آب معدنی سهم بسزایی در توسعه و ایجاد اشتغال شهرستان دارد .
به گزارش ایرنا،  این شهرستان دارای دو  شهرک صنعتی است و در ۴هزار و ۲۰۰ واحد کارگاهی فعال ، نیمه فعال این شهرستان نزدیک به ۵ هزار نفر مشغول به فعالیت هستند .
از ۸۷ واحد فعال این شهرستان ۱۰ واحد وضعیت بحرانی دارند با تلاش های انجام گرفته در دو سال اخیر ۱۷ واحد غیر فعال احیاء  و مشغول فعالیت شدند .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰ هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار