علیرضا کاکاوند در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: متأسفانه گروهی از مشترکین نه تنها الگوی مصرف را رعایت نمی کنند بلکه با مصرف بی رویه مشکل کمبود آب را دوچندان می کنند.
کد خبر: ۸۶۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 02 July 2020

علیرضا کاکاوند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:یکی از دلایل قطعی و افت فشار آب در حدود ۱۵ محله شهر افزایش مصرف آب است  و مصرف آب به طور میانگین نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۱ درصد بیشتر شده است.

وی خاطر نشان کرد:مدیریت مصرف آب از سوی مردم را امری ضروری است که با توجه به شرایط پیش آمده امسال تابستان سختی پیش رو داریم و اگر مردم رعایت نکنند، با مشکل جدی مواجه خواهیم شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه افزود:در حال حاضر برای تأمین آب شرب شهر کرمانشاه ۹۵۰ لیتر بر ثانیه کسری آب داریم، واین میزان کسری، تنها با تکمیل طرح اضطراری آبرسانی بلندمدت شهرکرمانشاه از سد گاوشان تأمین خواهد شد که این در این تابستان محقق نمی شود.

کاکاوند تصریح کرد: قرار است برای عبور از تنش آبی تابستان امسال، ۱۰ حلقه چاه جدید به منابع تامین آب شرب شهر کرمانشاه اضافه شود، که کار حفاری این چاهها در دستور کار قرار دارد و مکان یابی مناسب و حفاری ۴ حلقه از این چاهها نیز در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در پایان گفت:مردم در این ایام به هیچ عنوان از آب شرب برای مصارف غیرضروری و غیر شرب مانند شست و شوی کوچه و حیاط، شستن خودرو استفاده نکنند زیرا مصرف بی رویه در این ایام باعث قعطی آب خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار