نماینده مردم هرسین، گنگاور و صحنه در مجلس شورای اسلامی، گفت: امیدواریم با ایجاد راهکارهای مناسبی که به ایجاد قانون در مجلس و اجرا در قوه مجریه صورت باز می گردد هر چه سریعتر مساله اجاره بهای سنگین خانه‌ها برطرف شده و مردم ما بتوانند از حداقل نیاز خود که همان سرپناه و محل زندگی است، بهره مند شوند.
کد خبر: ۸۷۰۱۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵ 02 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  به نقل از فارس،علی رضایی اظهار داشت: مسائل اقتصادی مشکلات بسیار زیادی را برای تمامی اقشار مختلف کشور به همراه داشته است و مردم منطقه هرسین، صحنه و کنگاور نیز به علت قرار گرفتن بسیاری از آن‌ها در میان اقشار کم برخوردار از این آسیب‌ها صدمات بسیار بیشتری را متحمل شده‌اند و باید با ایجاد راهکار‌های مناسب این مشکلات برطرف شود.

رضایی ادامه داد: مسکن به یکی از معضلات جامعه ما در شرایط فعلی اقتصاد تبدیل شده است و امیدواریم با ایجاد راهکارهای مناسبی که به ایجاد قانون در مجلس و اجرا در قوه مجریه صورت باز می گردد هر چه سریعتر مساله اجاره بهای سنگین خانه‌ها برطرف شده و مردم ما بتوانند از حداقل نیاز خود که همان سرپناه و محل زندگی است، بهره مند شوند.

وی با اشاره به عضویتش در کمسیون اقتصادی مجلس، ادامه داد: به عنوان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی مشکلات مردم را می‌ببینم و بر آن افسوس می‌خوریم و با توجه به حضور در کمسیون اقتصادی مجلس امیداوریم قوانین در راستای برطرف سازی مشکلات فعلی اقتصاد تدوین کنیم و بر عملکرد دولت در این حوزه کمال دقت را به کار ببریم.

رضایی یادآور شد: برطرف کردن مشکلات مردم در ابعاد مختلف نیازمند تعامل و همفکری اجزای دولت و مجلس است و امیدواریم با هم فکری و تعاملی که در جلسات مختلف همچون جلسه شورای اداری شهرستان کنگاور به وجود می آید، دردی از مشکلات مردم را برطرف کنیم.

نماینده هرسین، صحنه، کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: به فرموده مقام معظم رهبری باید تمام تلاش خود را برای کمک و یاری رسانی به طبقه ضعیف به کار ببندیم و اگر در مورد مساله‌ای نمی توانیم کمک کنیم ، حداقل با برخورد مناسب از نارضایتی‌های ممکن بکاهیم.

رضایی ادامه داد: به شدت پیگیر هستم که وضعت آنتن دهی در روستاهای شهرستان‌های هرسین، صحنه و کنگاور بهبود پیدا کند و در این خصوص با وزیر ارتباطات صحبت شده است و دستور کتبی صادر شده است که همه روستا‌ها تا پایان سال از پوشش آنتن دهی مناسب شبکه مخابراتی بهره مند شوند.

وی با اشاره به اهمیت مساله حقوق جانبازان و رزمندگان نیز گفت: در خصوص احقاق حق جانبازان زیر 25 درصد و رزمندگان زیر شش ماه و زیر سه ماه و بهره مندی نیروهای لشکری و کشوری از موضوع فوق العاده شغل مناطق جنگی نیز جلسات مفیدی با ستاد کل نیروهای مسلح برگزار و صحبت‌های خوبی شده است و امیدواریم به زودی این موضوع به نتیجه لازم دست پیدا کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار