کد خبر: ۸۷۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶ 03 July 2020

 

تابناک/کانون پیشکسوتان باشگاه سپیدرود در بیانیه‌ای با اشاره به شرایط حساس این تیم، خواهان این شدند که کادرفنی سرخپوشان از سمت خود کنار برود.

 

به گزارش "ورزش سه"، نادر دست نشان در آستانه سقوطی دیگر با سپیدرود قرار دارد و بعد از اینکه فصل گذشته بهمراه این تیم به لیگ دسته اول سقوط کرد، اکنون نیز با حضور در رده هفدهم جدول، شرایط خطرناکی را دنبال می‌کند. موضوعی که با واکنش کانون پیشکسوتان این تیم همراه شده و آنها طی بیانیه‌ای خواهان تصمیم گیری مدیران باشگاه درباره کادرفنی و قطع همکاری با نادر دست نشان شده‌اند. در این بیانیه آمده است: 


این روزها سپیدرود حال خوشی ندارد. سقوط از لیگ برتر، دعواهای مالکیتی، مشکلات مالی، سومدیریت‌های چند سال اخیر، دخالت‌ها و…  باعث شده که رود خروشان شمال، روز به روز تضعیف و به وضعیت غیرقابل انتظاری نزدیک گردد. بدیهی است هنوز فرصت عبور از شرایط سخت موجود وجود دارد و تا زمان باقی است باید با تصمیم‌گیری درست و قاطع، تعامل، همدلی و همفکری، اجازه نداد اتفاقات ناخوشایندی برای دردانه رشتی‌ها رقم بخورد.

 

کانون پیشکسوتان سپیدرود که محل اجتماع و هم‌اندیشی سپیدموهای زحمت کشیده فوتبال گیلان است با احساس مسئولیت و نگرانی از وضعیت کنونی این باشگاه، توجه مدیران، مربیان،بازیکنان، هواداران و مسئولان رشت را به نکات زیر معطوف می‌دارد:

 

۱- ارزیابی کانون مربیان پیشکسوت سپیدرود نشان می‌دهد مهم‌ترین مشکل کنونی تیم، روحی و روانی است و این نیاز وجود دارد که از سوی باشگاه نسبت به تقویت روحیه خودباوری و مقاومت روانی بازیکنان اقدام کنند. به ویژه در آستانه بازی حساس با ملوان بندرانزلی توجه به این مساله ضروری می‌باشد.

۲- براین باوریم که مدیریت باشگاه باید با درک موقعیت حساس کنونی، واقعیات موجود و ارزیابی کارنامه کادرفنی، مطالبات جامعه هواداری نسبت به انجام تغییرات لازم در سیستم فنی تیم تصمیم‌گیری نماید. هرگونه تاخیر و تعلل در این خصوص خسارات جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

۳- درچنین مواقعی، برحسب تجربه و عمل، از یک مدیر شجاع و دلسوز انتظار می‌رود؛ برای حفظ شخصیت، سرمربی فعلی تیم سپیدرود رشت (که نیتش کمک به فوتبال سپیدرود است) و همچنین احترام به شخصیت حرفه ایش، در اقدامی شریف و حرفه‌ای و خداپسندانه ،حرکت منطقی و اصولی انجام داده تا با کمک اهالی فوتبال و اساتید، در سایه صحه صدر و تعامل و همدلی، نسبت به بازی پیش رو، که از مصادیقی، همچون غیرت و تعصب، بازی منطقی و پر از احساس و داشتن توان روحی بالا روبرو هستیم اقدامی بزرگ و با یکرنگی با ایده و خون جدید، گرد هم آییم و نسبت به حفظ تیم فوتبال سپیدرود در لیگ دسته یک متحد عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار