رییس دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه گفت: از ابتدای اپیدمی تا کنون ۷۶۱۱ نفر دربیمارستان‌های استان بستری شدند و این در حالی است در شب گذشته ۵۲ نفر در بیمارستان‌ها بستری شدند.
کد خبر: ۸۷۰۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶ 04 July 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمودرضا مرادی در جلسه ی جمع بندی پایانی دستورالعمل های جدید ستاد ملی کرونا توسط استاندار کرمانشاه ضمن اشاره به بستری شدن ۷۶۱۱ نفر از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان ابراز داشت: از این تعداد ۶۸۶۷ نفر مرخص و ۳۱۰ نفر فوت شده اند.

وی خاطر نشان کرد:هم اکنون ۴۴۱ نفر در بیمارستان ها بستری بوده که از این تعداد ۵۴ نفر در آی سی یو بوده که تعداد ۲۲ نفر به دلیل وخامت وضعیت جسمانی در حالت نامساعدی به سر می برند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه ۵۲ نفر در شب گذشته بستری شده اند افزود: متاسفانه از ۱۴ شهرستان کرمانشاه ۱۲ شهرستان قرمز بوده که ثلاث باباجانی و گیلانغرب نارنجی هستند؛ هم اکنون حدود ۸۰۰ الی ۱۰۰۰ تخت استندبای موجود است که ۴۴۱ مورد آن پر است. که به دلیل فوت ۵ الی ۶ نفر در برخی روزها نیازمند یک سردخانه سیار برای بیمارستان امام رضا هستیم.

مرادی در پایان گفت: متاسفانه امکان شیوع ویروس کرونا و ایجاد یک پیک جدید در شهرستان های کوچک وجود دارد که فرمانداران باید نسبت به ابلاغ پروتکل های بهداشتی هوشیار باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار