به گفته رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ۲۰ هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری در سطح کشور ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷ 06 July 2020
به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،سعید اوحدی در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، خدمت به جامعه ایثارگری را کاری بزرگ عنوان و ابراز امیدواری کرد در این مسئولیت بتواند برای جامعه ایثارگری کشور منشا خدمات خوبی باشد.

وی با اشاره به مصوبه هفته گذشته هیئت دولت مبنی بر ساخت 20 هزار واحد مسکونی برای جامعه ایثارگری، اظهارکرد: استان کرمانشاه تعهد ساخت پنج هزار واحد از این تعداد را داده و به زودی در سفر دیگری به همراه وزیر راه و شهرسازی کلنگ ساخت این واحدها را در این استان به زمین خواهیم زد.

اوحدی گفت: امیدوارم استان کرمانشاه با ساخت این واحدهای مسکونی به الگویی برای دیگر استانها تبدیل شود و شاهد آغاز ساخت مسکن برای جامعه ایثارگری در سایر استانها باشیم.

آیت الله مصطفی علما امام جمعه کرمانشاه نیز از تعهد ساخت پنج هزار واحد مسکونی برای ایثارگران استان به عنوان یک اقدام خوب برای خانه دار کردن جامعه ایثارگری استان یاد و ابراز امیدواری کرد: با ساخت این منازل مسکونی بخش‌های زیادی از مشکل مسکن جامعه ایثارگری استان حل شود.

وی در ادامه با بیان اینکه استان کرمانشاه در سالهای اخیر با مشکلات زیادی از جمله زلزله و سیل مواجه بوده ، گفت: حل این مشکلات کار در حوزه ساخت و ساز مسکن را در این استان در اولویت قرار داده است.

آیت الله علما اضافه کرد: در جریان زلزله آبان ماه سال 1396 کرمانشاه، 35 هزار منزل مسکونی در استان خسارت دید که با مدیریت خوب استاندار کرمانشاه شاهد اتفاقات خوبی در حوزه ساخت و ساز در مناطق زلزله زده بودیم.

سعید اوحدی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران که برای امضای تفاهم نامه تامین زمین و ساخت ۵۰۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران به کرمانشاه سفر کرده، در ادامه سفر یک روزه خود به استان به دیدار یکی از خانواده های شهدا رفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار