رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۷۱۹۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰ 06 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس، محمودرضا مرادی امروز در نشستی که با حضور اعضای هیأت رئیسه، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلام‌آباد غرب و رئیس بیمارستان این شهرستان برگزار شد، آخرین وضعیت پروژه بهسازی و مقاوم‌سازی بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام آباد غرب را بررسی کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: فاز دوم بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آباد غرب 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: این بیمارستان دارای 126 تخت و بخش‌های مردان، زنان، زایمان، اطفال و نوزادان و بخش‌های Icu، ccu، pccu است.

مرادی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع کرونا، بیش از هر زمان دیگری نیاز به فضای درمانی مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به بیماران و بویژه بیماران مبتلا به کرونا وجود دارد و بهره‌برداری از این بیمارستان نقش مهمی در پذیرش بیماران اسلام آبادغرب و شهرستان‌های غرب استان خواهد داشت.

وی اضافه کرد: با اتمام پروژه ساخت بیمارستان امام خمینی(ره) و جانمایی MRI، سی.تی.اسکن، اکسیژن‌ساز و غربالگری سرطان در این بیمارستان، کار تجهیز آن نیز آغاز خواهد شد.

مرادی تصریح کرد: برآورد تجهیزات مورد نیاز بیمارستان باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده و اقدامات لازم در این خصوص صورت گیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار