شهردار کرمانشاه گفت: طبق برنامه زمان‌بندی تقاطع غیر همسطح شهید قاسم سلیمانی و خط مبدا و مقصد تله‌کابین، 22 بهمن ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۸۷۱۹۱۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 06 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،سعید طلوعی امروز در جمع اصحاب رسانه با تبریک هفته شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، اشاره‌ای به وضعیت پروژه‌های شاخص عمرانی استان داشت و گفت: تقاطع غیر همسطح شهید قاسم سلیمانی به عنوان بزرگ‌ترین تقاطع کرمانشاه علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی و حواشی با سرعت بسیار بالایی در حال انجام است.

وی در خصوص زمان تکمیل این پروژه، افزود: هر قسمتی از پروژه که ساخته می‌شود برای جلوگیری از ترافیک، باز می‌شود، اما ان‌شاءالله 22 بهمن ماه پروژه تکمیل و افتتاح خواهد شد.

شهردار کرمانشاه در توضیح آخرین وضعیت پروژه تله‌کابین این شهر نیز، گفت: تله‌کابین زیرساخت‌های خاص خود را در راستای ایجاد مراکز تفریحی، ورزشی، رستوران و... دارد که می‌توانند علاوه بر اشتغالزایی، در جذب توریست هم بسیار تاثیرگذار باشد.

وی اضافه کرد: از 16 پایه تله‌کابین، فنداسیون هفت پایه آن ریخته شده که طبق زمان برنامه‌ریزی شده خط مبدا و مقصد آن 22 بهمن‌ماه راه‌اندازی می‌شود.

طلوعی اشاره‌ای نیز به وضعیت آسفالت معابر اصلی شهر داشت و گفت: آسفالت‌های سطح شهر استاندارد است و دیگر به صورت سنتی آسفالت و لکه‌گیری انجام نمی‌شود از این رو این خود زمان‌بر است و از سوی دیگر کمبود قیر در کشور داریم منابع مالی برای خرید قیر از بورس را به سختی تامین کرده‌ایم، ولی هنوز به دستمان نرسیده است.

وی گفت: آسفالت معابر شهر را طی چند روز گذشته آغاز کرده‌ایم که ابتدا آسفالت معابر اصلی را در برنامه داریم و بعد از آن معابر فرعی و کوچه‌ها را نیز انجام خواهیم داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار