سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از انفجار در داروخانه در خیابان هشت بهشت اصفهان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷ 06 July 2020

فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به وقوع حادثه انفجار در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۰ و ۳۴ دقیقه به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این انفجار در زیرزمین داروخانه‌ای در خیابان بزرگمهر ابتدای خیابان هشت بهشت اتفاق افتاده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های پنج، چهار، یک، ۹ و ۲۴ برای امدادرسانی به این حادثه گفت: این حادثه همراه با تخریب بوده است.

وی گفت: هنوز از میزان تلفات و خسارات این حادثه اطلاعی در دست نیست 

محبوس شدن دو تن در کوه صفه اصفهان

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از محبوس شدن دو نفر در کوه صفه اصفهان و نجات آنها توسط نیروهای آتش نشانی خبر داد.

کاوه آهنگران، با اشاره به محبوس شدن دو تن در کوه صفه اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۱۶ و ۱۱ دقیقه ظهر امروز (دوشنبه) به ستاد فرماندهی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: در این حادثه دو نفر مرد بعد از عبور از مناطق صعب‌العبور امکان بازگشت به مبدا را نداشتند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای اختصاصی امداد و نجات ارتفاع و کوهستان از ایستگاه ۱۲ به محل اعزام شدند، تصریح کرد: در این حادثه دو نفر آقا بعد از دو ساعت و نیم تلاش نیروها آزاد شدند.

وی گفت: توصیه می‌شود از مسیرهایی که افراد آشنایی ندارند، تردد نکنند و حتماً وسایل مخصوص کوهنوردی را به همراه داشته باشند و آموزش‌های لازم را دیده باشند.

منبع: ایمنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار