معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه این نهاد از هزار و ۶۳۵ بیمار صعب العلاج و خاص به صورت ویژه حمایت می کند، گفت: در سال ۹۸ بیش از ۱۱۱ هزار مددجو در استان از خدمات و فرانشیزهای درمانی این نهاد بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۷۲۳۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰ 07 July 2020

حمایت بیش از ۱۶۰۰ بیمار صعب العلاج به صورت خاص در کمیته امداد کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، کیومرث رحمتی پور، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه گفت: در سال ۹۸ بیش از سه میلیارد و ۲۲۸ میلیون تومان اعتبار برای ارائه خدمات درمانی ویژه و تامین فرانشیزهای درمانی مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تخصیص داده شده است.

رحمتی پور عنوان کرد: دراین مدت به بیش از ۱۱۱ هزار مددجو در استان خدمات درمانی ویژه ارائه شده است.

وی در ادامه با اشاره به حمایت های ویژه این نهاد از بیماران خاص و صعب العلاج نیز، بیان کرد: هم اکنون هزار و ۶۳۵ بیمار خاص و صعب العلاج از حمایت های این نهاد بهره مند می شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه تاکید کرد: در سال گذشته نیز بیش از ۶۵۵ میلیون تومان اعتبار به صورت ویژه برای تامین هزینه های دارویی و نگهداری به مددجویان بیمار خاص و صعب العلاج پرداخت شده است.

کیومرث رحمتی پور همچنین با بیان اینکه مجریان موفق طرح های اشتغال و بانوان سرپرست خانوار کمتر از ۵۰ سال سن نیز تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی قرار می گیرند اشاره و خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ حدود ۹ هزار مددجو در استان تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه روستاییان و عشایر قرار گرفته اند.

رحمتی پور عنوان کرد: در سال گذشته هفت میلیارد و ۲۷۳ میلیون تومان حق بیمه مددجویان در استان به سازمان تامین اجتماعی و صندوق روستاییان و عشایر پرداخت شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه پرداخت حق بیمه مددجویان به سازمان های بیمه گر موجب توانمندسازی این مددجویان می شود، خاطرنشان کرد: مددجویانی که تحت پوشش بیمه سازمان تامین اجتماعی قرار می گیرند از مزایای بازنشستگی بهره مند می شوند

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار