کد خبر: ۸۷۲۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۲ 08 July 2020
 
مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: امیدوارم توانسته باشم تابحال جواب اعتماد کادرفنی و باشگاه را داده باشم.
 
به گزارش وب سایت دی اسپورت؛ سیدمحمد حسینی مدافع تیم فوتبال استقلال خوزستان جزو مدافعانی بوده است که در نیم فصل دوم پس از پیوستن به جمع آبی های خوزستان آمار فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته و توانسته زوج ایده آلی برای احمد آل نعمه مدافع و کاپیتان این تیم در خط دفاعی باشد به طوری که این تیم در 11 بازی اخیر خود که در 10 بازی حسینی را در ترکیب خود داشت در مجموع فقط 4 گل دریافت کرده و در 8 بازی نیز دروازه این تیم باز نشده است.
 
به همین دلیل به سراغ این مدافع اهل نورآباد ممسنی رفتیم تا نظرش را در مورد بازی با داماش گیلان و آخرین وضعیت تیم استقلال خوزستان جویا شویم.
 
حسینی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص بازی با داماش گیلان اظهار داشت : خدا را شاکرم که توانستیم سه امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم در نیمه اول شرایط طوری پیش رفت که می توانستیم در همان نیمه کار را تمام کنیم چرا که غیر از گلی که به ثمر رساندیم دو موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم که اگر این موقعیت ها تبدیل به گل می شد می توانستیم بازی را راحت تر ادامه دهیم.
 
وی افزود : داماش تیم خوبی است با وجود در اختیار نداشتن 9 بازیکن اصلی خود بازی خیلی خوبی را انجام دادند و نمایش قابل قبولی را در زمین مسابقه داشتند.
 
مدافع استقلال خوزستان اضافه کرد : به شخصه به این مسئله اذعان دارم که داماش ما را اذیت کرد چرا که فشار زیادی روی دروازه ما آورد.
 
حسینی بیان داشت : با چند بردی که بدست آوردیم تیم ما شخصیت خوبی را گرفته و قطعا تیم ما به رتبه هفتم که در حال حاضر قرار گرفتیم بسنده نکرده و هدف ما حضور در بین ۴ تیم اول جدول است. امیدوارم اتفاقات فوتبالی طوری رقم بخورد که حتی ما امید برای صعود داشته باشیم.
 
او در پاسخ به این سوال که آیا در صورت تمدید قرارداد با استقلال خوزستان به هواداران این تیم قول صعود خواهند داد گفت : این تیم شخصیت بالایی دارد و خودش را به لیگ ایران یک بار ثابت کرده است و نشان داده می شود با جوانان کارهای بزرگی انجام داد. شرایط باشگاه با حضور فاضل بختیاری نسبت به فصول گذشته ایده آل شده و تمام بدهی های باشگاه تسویه شده است. من هم تا پایان فصل قرارداد دارم و تلاشم فقط برای موفقیت تیم است با وجود اینکه هدف و تلاشم حضور در تیم لیگ برتری است اما اگر فصل آینده در این تیم حضور داشتم قول می دهم باشگاه تیمی را روانه مسابقات خواهد کرد که گزینه اول برای صعود به لیگ برتر باشد که جایگاه واقعی باشگاه استقلال خوزستان است.
 
حسینی در بخش دیگری از صحبت هایش در پاسخ به این پرسش در مورد حضور امیر خلیفه اصل در راس کادرفنی در نیم فصل دوم بیان داشت : ما در نیم فصل دوم با حضور سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی به تیم استقلال خوزستان ملحق شدیم ولی شرایط فوتبالی که برای هر مربی اتفاق می افتد سبب شد تا ایشان از هدایت تیم استعفاء دهند.
 
مدافع استقلال خوزستان افزود : با حضور امیر خلیفه اصل در راس کادرفنی تیم به کلی دگرگون شد و از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده آلی قرار گرفت که حاصل آن ۶ برد متوالی است که انصافا هم بازیکنان و هم کادرفنی نقش مکملی در این امر ایفا کردند.
 
وی اضافه کرد : باشگاه به تمام تعهدات خود عمل کرده و در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی نیز به تیم اضافه شد که تابحال نمایش خوبی نیز در تیم داشته اند.
 
حسینی در پاسخ به پرسش خبرنگار دی اسپورت مبنی بر اینکه نظرش در مورد آمار فوق العاده ای که خودش در خط دفاعی و تیم استقلال خوزستان در نیم فصل دوم به ثبت رسانده چیست گفت : خدا را شکر می کنم که خط دفاعی استقلال خوزستان شرایط خیلی خوبی دارد و قطعا دریافت 4 گل در 11 بازی  تنها به تلاش های من مدافع برنمیگرده بلکه در این امر مهم کلیه بازیکنان شریک هستند و من نیز نقش جزئی در این امر دارم.
 
وی در پایان گفت : خدا را شاکرم که این امر مهم برای من محقق شده است که همچین اتفاق مثبتی در کارنامه فوتبالی من رخ دهد. امیدوارم توانسته باشم تابحال جواب اعتماد کادرفنی و باشگاه را داده باشم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار