غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار سنقروکلیایی گفت: با توجه به افزایش و تنوع مواد مخدر صنعتی منجر به سخت تر شدن شرایط مبارزه و آشنایی با این بلای خانمان سوز شده است.
کد خبر: ۸۷۲۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 08 July 2020

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه با بیان اینکه اقدامات فرهنگی عامل بازدارنده در پیشگیری از اعتیاد است گفت: اهتمام در اجرای برنامه های فرهنگی یکی از عوامل تاثیر گزار در پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر است.

وی افزود: پدیده شوم قاچاق مواد مخدر، ابزاری موثر و بین المللی که در کنار فعالیت اقتصادی پر سود و سوداگرانه، برای افزایش سلطه صاحبان قدرت در جهان به صورت ابزار سیاسی نیز در حال پیشروی است.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد:همچنین خانواده به عنوان مهمترین جایگاه در امر مبارزه با مواد مخدر است که می توان اقدامات مراقبتی بیشتر در این حوزه را از خانواده ها خواستار شد.

مرتضوی تاکید کرد:خانواده ها باید با تمام توان و ایجاد بستری شاد و مناسب در خانه از گرایش جوانان خود به سمت مواد مخدر جلوگیری کنند و در زمان ارتباط با همسالان خود مراقب باشند دوست مناسبی برگزینند.

وی در پایان تاکید کرد:تمامی ادارات ذیربط شهرستان باید اهتمام ویژه را در حوزه پیشگیری و مقابله با مواد مخدر را داشته باشند و با ایجاد فضای شادو مناسب در سطح شهرستان ،فرهنگ سازی مناسب و آگاهی مردم نسبت به این بلای خانمان سوز تلاش کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار