استاندار كرمانشاه تاكيد كرد: باید به سطحی از توانمندی برسیم که چرخ اقتصاد حتی در شرایط بحرانی هم در گردش باشد.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 08 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از پايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند روز چهارشنبه ۱۸ تیرماه در همایش روز ملی صنعت که با حضور صنعتگران، معدنکاران و کارآفرینان در سالن شهدای دولت برگزار شد؛ اظهار داشت: پرچم توسعه صنعت و اقتصاد کشور بر دوش تولیدکنندگان و کارآفرینان است.

وی حل مشکلات صنعت کاران و معدن کاران را یکی از اولویت های جدی استان در سال جهش تولید معرفی کرد و گفت: برخی از این مشکلات با بهره گیری از ظرفیت های داخل استان قابل حل است و رفع برخی از این موانع را نیز در سطح ملی دنبال می کنیم.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: مطالبات و نگرانی هایی که توسط صنعت گران مطرح می شوند در واقع دغدغه‌هایی هستند که در راستای توسعه و بهبود وضعیت استان است که با جدیت آن ها را در سطح استان و در سطح ملی دنبال می کنیم.

وی افزود: از طریق ستاد ملی کرونا تلاش می کنیم مجوزی دریافت کنیم تا معاونت غذا و دارو نیازهای داخل استان در زمینه مواد ضدعفونی را از طریق شرکت های استان تامین کند.

وی در ادامه عنوان کرد: گروه صنعتی مدلل طی توافقی ۱۵ زمین ورزشی با برآورد نهایی ۱۱ میلیارد تومان در سطح شهر کرمانشاه ایجاد کردند که اکنون آماده بهره برداری است. این کار بسیار ارزشمند در واقع هدیه ای از یک گروه صنعتی به جوانان این شهر بود.

بازوند ادامه داد: در سالی که گذشت سه نفر از کارآفرینان و فعالان نیکوکار و خادم حوزه صنعت و بازرگانی آقایان معصومی، سخن سنج و مدلل از میان ما رفتند که درگذشت این عزیزان را تسلیت می گوییم.

وی همچنین در گذشت مدیرعامل پتروشیمی کرمانشاه را تسلیت گفت و ادامه داد: مهندس صباغ از مدیران بسیار ارزشمند حوزه پتروشیمی کشور بود که متاسفانه به دلیل ابتلا به این ویروس خطرناک کرونا به رحمت خدا رفتند.

بازوند در ادامه به خسارت های عظیم کرونا به اقتصاد کشورهای دنیا اشاره کرد و گفت: بحران کرونا ۱۵ درصد تولید ناخالصی داخلی کشور را کاهش داده است. در استان کرمانشاه نیز براساس برآوردهای اولیه کرونا ۱۰ هزار میلیارد تومان به اقتصاد کرمانشاه زیان وارد کرده است.

وی تاکید کرد: باید به این سطح از توانمندی دست پیدا کنیم که چرخ زندگی و اقتصاد کشور در شرایط بحران کرونا هم‌ در گردش باشد و کسب و کارها تعطیل نشوند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار