استاندار كرمانشاه گفت: افتخار آفرینی جوانان ورزشکار مرهون زحمات پیشکسوتان است.
کد خبر: ۸۷۳۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳ 09 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپايگاه اطلاع رساني استانداري كرمانشاه؛ هوشنگ بازوند در دیدار با غلامرضا عجم پیشکسوت ارزنده رشته وزنه برداری استان گفت: بر خود وظیفه می دانم از تلاش های خالصانه پیشکسوتان، مربیان و مدرسان برای پرورش، رشد و شکوفایی ورزشکاران تقدیر و تجلیل نمایم.

بازوند با بیان اینکه پیشکسوتان سرمایه های ارزشمند استان هستند؛ خاطرنشان ساخت: توفیق حاصل شده ورزشکاران در عرصه های جهانی و المپیک مرهون زحمات پیشکسوتان است و این ثروت های بی بدیل استان زمینه ظهور و بروز قهرمانان جدید را فراهم می کنند.

وی افزود: رشته وزنه برداری کرمانشاه با دارا بودن قهرمانانی چون کیانوش رستمی و کورش باقری جایگاه ویژه ای در کشور دارد و با توسعه زیرساخت ها احساس می شود دریچه ای تازه ای به روی رشته وزنه برداری باز شده و ما نیز از این رشته حمایت خواهیم کرد.

بازوند در ادامه ضمن تشکر از تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات وزنه برداری گفت: شرایط لازم برای توسعه این رشته با همدلی و همراهی همه تلاشگران این عرصه فراهم می شود.

شایان ذکر است غلامرضا عجم از قهرمانان پیشکسوت رشته وزنه برداری، داور و مربی بین المللی ومدرس دوره های مربیگری است که نقش مهمی در تربیت نسل جدید قهرمانان برعهده دارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار