مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه با اشاره به افزایش مصرف آب در استان گفت: سرانه مصرف آب در کرمانشاه ۳۸ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.
کد خبر: ۸۷۳۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۰ 09 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،علیرضا کاکاوند با بیان اینکه در شهرستان کرمانشاه و برخی از روستاهای استان با مشکل تنش آبی مواجه هستیم، اظهار داشت: در مجموع در سطح استان کرمانشاه کمبود منابع آب وجود دارد و وضعیت تأمین آب شرب مناسب نیست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: به منظور تأمین آب شرب مورد نیاز استان کرمانشاه اخیراً ۱۲ حلقه چاه وارد مدار شده همچنین راندمان پمپ‌های تصفیه خانه‌ای نیز افزایش یافته است.

کاکاوند گفت: افزایش دمای هوا و شیوع ویروس کرونا مصرف آب را افزایش داده به گونه‌ای که سرانه مصرف آب در استان کرمانشاه ۳۸ درصد بالاتر از میانگین کشوری است.

این مسئول با بیان اینکه چهار تصفیه خانه برای تأمین آب شرب استان کرمانشاه در دست احداث، خاطرنشان کرد: مهمترین پروژه در دست احداث تصفیه خانه کرمانشاه است که از سد گاوشان سرچشمه می‌گیرد و امیدواریم تا پایان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: زمانی که این تصفیه خانه به بهره‌برداری برسد بخش عمده‌ای از مشکلات افت و قطعی آب در کرمانشاه رفع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه بیان داشت: با وجود کمبود منابع آب متأسفانه شاهد بهره برداری از انشعابات غیر مجاز هستیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار