مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در نشست صمیمی که با مدیر کل اداره ثبت واسناد همدان برگزار شد ازتعامل با این اداره کل در جهت رفع موانع تولید خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۴۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸ 01 July 2020
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان در نشست صمیمی که با مدیر کل اداره ثبت واسناد همدان برگزار شد ازتعامل با این اداره کل در جهت رفع موانع تولید خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان محمد رضابادامی در دیدار با مدیر کل ثبت اسناد همدان ضمن تبریک هفته قوه قضاییه گفت: همکاری شرکت شهرک‌های صنعتی واداره کل ثبت واسناد استان همدان می‌تواند اثرات مثبت و ارزشمندی در رفع مشکلات پیش روی صنعتگران داشته باشد.

وی افزود: یکی از مشکلات اصلی واحد‌های تولیدی وتولید کنندگان در شهرک‌ها ونواحی صنعتی نداشتن وثیقه مناسب جهت در یافت تسهیلات از بانک‌های عامل است که اگر اسناد ثبتی این واحد‌ها که در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند به موقع صادر شده ودر اختیار آن‌ها قرار گیرد می‌تواند اساسی‌ترین مشگل این واحد‌ها که همان کمبود وثیقه با نکی است را برطرف نماید.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان اظهار کرد: خوشبختانه با تعامل مناسبی که بین شرکت شهرک‌ها وثبت اسناد استان وجود دارد اکثر شهرک‌ها ونواحی صنعتی از سند تفکیکی وتک برگی برخوردار شده اند وتعداد معدودی هم که اسنادآن‌ها صادر نشده است در آینده‌ای نزدیک سند تک برگی آن‌ها صادر خواهد شد.

بادامی تاکید کرد: در سال جهش تولید آینده‌ی خوبی پیش روی صنعت استان قرار دارد به طوری که میزان واگذاری زمین در شهرک‌ها ونواحی صنعتی در سه ماهه اول سال جاری در مشابه با سال گذشته از رشد ۱۲۰ درصدی برخوردار بوده که بعضا در برخی از شهرک‌های صنعتی وارد مراحل طراحی و واگذاری فاز ۲ و ۳ این شهرک‌ها شده ایم که نشان از آیند ه.‌ی پر بار صنعت استان در ایجاد اشتغال پایدار، صادرات مطلوب و جهش تولید دارد.

پیر هادی مدیر کل ثبت واستاد استان همدان نیز گفت: این اداره کل با تمام ظرفیت موجود جهت تسهیل صدور اسناد تفکیکی وتک برگی اراضی شهرک‌ها ونواحی صنعتی در تلاش است که اسناد چند شهرک صنعتی باقیمانده را هم در حداقل زمان ممکن صادر نموده وگره گشای تولید کنندگان وصنعتگران استان باشیم.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار