جانشین فرمانده انتظامی استان از سربازان به عنوان بازوان توانمند نیروهای مسلح یاد کرد و گفت: آنها با توجه به توانایی و استعدادهایی که دارند در بسیاری مواقع کارهای خوب و ماندگاری انجام داده اند.
کد خبر: ۸۷۴۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷ 12 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازپایگاه خبری پلیس، سرهنگ "جمال سلمانی" اظهار داشت: در سال های اخیر اقدامات خوبی در راستای توانمندسازی سربازان و شکوفاسازی استعدادهای آن ها انجام شده است.

وی ادامه داد: توانمندسازی و شکوفاسازی استعدادهای سربازان از یک سو و به کارگیری آن ها در یگان های خدمتی ناجا که با توانایی آنها همخوانی دارد از سوی دیگر باعث شده تا کارایی آنها در به طرز چشمگیری افزایش یابد.

سرهنگ سلمانی تصریح کرد: توجه به ویژگی های روحی و اخلاقی سربازان و همچنین حل مشکلات آنها از جمله مواردی است که حتما باید رعایت شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان در ادامه از مشمولان غایب نیز خواست تا هرچه سریعتر وضعیت خدمتی خود را مشخص کنند تا از خدمات اجتماعی لازم بهره مند شوند.

وی گفت: افرادی که وارد غيبت شوند برابر ماده10 قانون خدمت وظيفه عمومي با محروميت هاي اجتماعي از جمله عدم مجوز براي جواز كسب و مباشرت، جلوگيري از تردد به خارج از كشور (ممنوع الخروج)، ممانعت از ادامه تحصيل در مدارس و دانشگاه ها و حوزه هاي علميه تشيع و تسنن، عدم بهره مندي از انواع معافيت ها، عدم استفاده از كسرخدمت و مسدود کردن فعاليت هاي بانكي (بهره مندي از تسهيلات وام) مواجه خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار