نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان کرمانشاه از کمک بیش از 250 میلیون تومانی فدراسیون جهانی تنیس روی میز به پنج استان آسیب دیده از بلایای طبیعی کشور از جمله استان کرمانشاه خبرداد.
کد خبر: ۸۷۴۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵ 13 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،بهرام کنجوری ، بااشاره به وقوع دو بحران بزرگ زلزله و سیل در استان کرمانشاه طی چهارسال گذشته، اظهارکرد: سال 1396 پس از زلزله بزرگ ازگله، جامعه تنیس روی میز کشور برای بازسازی زیرساخت‌های این رشته در استان کمک‌های زیادی کردند.

وی تصریح کرد: باوجود کمک‌های ارسال شده جامعه تنیس روی میز کشور، هیات استان کماکان پیگیری‌هایی را از طریق فدراسیون برای جذب کمک‌های بیشتری به این رشته انجام داد تا اینکه اوایل سال 1398 نیز با بحران سیل در برخی از مناطق استان مواجه شدیم.

نایب رئیس هیات تنیس روی میز استان افزود: پس از وقوع حادثه سیل در کرمانشاه و تعدادی از استان‌های دیگر کشور، رئیس فدراسیون تنیس روی میز سفری به استان کرمانشاه داشت که طی این سفر رایزنی‌ها را با ایشان برای جذب تجهیزات و کمک‌های مالی انجام دادیم.

وی اضافه کرد: رئیس فدراسیون در این سفر اعلام کرد که از طریق نماینده فدراسیون در فدراسیون جهانی تنیس روی میز به دنبال جذب کمک‌های مالی برای استان‌های آسیب دیده از حادثه سیل است.

کنجوری با اشاره به نتیجه رسیدن این پیگیری‌های فدراسیون، گفت: فدراسیون جهانی اخیرا محموله ای از تجهیزات به ارزش بیش از 250 میلیون تومان به نماینده فدراسیون کشورمان در آلمان تحویل داده تا بین پنج استان آسیب دیده از بلایای طبیعی شامل فارس، گلستان، لرستان، خوزستان و کرمانشاه توزیع شود.

وی تاکید کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده، طی روزهای آینده 20 بازیکن منتخب تنیس روی میز استان که به این تجهیزات نیاز دارند را به فدراسیون معرفی خواهیم کرد.

رئیس منطقه چهار فدراسیون تنیس روی میز اعلام کرد: بانوان، رده‌های سنی پایه تا جوانان و ورزشکاران معلول برای دریافت این تجهیزات در اولویت قرار گرفته‌اند.

به گفته کنجوری این تجهیزات که شامل وسایلی همچون توپ، راکت و کفش است، ظرف یک ماه آینده و طی مراسمی با حضور رئیس فدراسیون به 20 ورزشکار در استان اهداء خواهد شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار