علی معتبرنیا با اشاره به اینکه متاسفانه شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشتی برخی از مومنین را تحت تاثیر قرار داده است گفت: امیدوارم هرچه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود که تا آن زمان مومنین باید به یاری هم بشتابند.
کد خبر: ۸۷۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴ 19 July 2020
دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان از توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی بین نیازمندان همدان در آستانه سالروز شهادت امام جواد (ع) خبر داد.

به گزارش فارس، معتبرنیا از توزیع بسته پروتئینی بین نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: یک‌هزار و ۵۰۰ بسته شامل دو عدد مرغ و یک کیلو گوشت منجمد بین محرومین استان در آستانه سالروز شهادت امام جواد (ع) توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در قالب مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان "کمک مومنانه" انجام شد گفت: مراسم با حضور جانشین فرمانده سپاه، معاون سیاسی فرمانداری، رئیس دانشگاه صنعتی، معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، نماینده، ولی فقیه در سپاه، مسوول نهاد رهبری دانشگاه‌های استان و مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان برگزار شد.

دبیر مجمع جهادگران بسیج دانشجویی استان همدان با بیان اینکه این اقدام با همکاری قرارگاه جهادی خدمت‌رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان و گروه جهادی شهید حاج حسین همدانی انجام شد عنوان کرد: این راه تا ظهور حضرت مهدی موعود (عج) ادامه دارد و تا جایی که در توان داریم به مردم محروم کمک خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه شیوع بیماری کرونا وضعیت معیشتی برخی از مومنین را تحت تاثیر قرار داده است گفت: امیدوارم هرچه زودتر این بیماری ریشه‌کن شود که تا آن زمان مومنین باید به یاری هم بشتابند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار