دانشگاه علوم پزشکی البرز اعلام کرد: توزیع انسولین مورد نیاز بیماران مبتلا به دیابت از اول مرداد ماه در بیش از ۴۰ داروخانه منتخب استان آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۷۶۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 20 July 2020
به گزارش «تابناک البرز» در اطلاعیه علوم پزشکی البرز آمده است: قابل توجه بیماران مبتلا به دیابت، بیمارانی که نسخه انسولین قلمی آنها در دفترچه بیمه درمانی درج شده است می‌توانند با مراجعه به داروخانه های معرفی شده نسبت به تهیه دارو اقدام نمایند.

بیمارانی که انسولین قلمی آنها در نسخه آزاد درج شده است بایستی به همراه اصل نسخه، معرفی نامه از پزشک معالج (متخصص داخلی یا فوق تخصص غدد) و آخرین نتیجه آزمایش قند خون به معاونت غذا و دارو دانشگاه جهت ساکنین شهر کرج یا شبکه بهداشت شهر محل سکونت برای ساکنین سایر شهرهای استان مراجعه نموده و پس از دریافت حواله به داروخانه‌های منتخب مراجعه نمایند.

تحویل انواع انسولین قلمی بدون نسخه پزشک ممنوع است.

با توجه به کمبود مقطعی تعدادی از داروهای انسولین قلمی در کشور به علت مشکلات مرتبط با تحریم‌ها، مدیریت دارو و مواد تحت کنترل با پایش شرایط و ساماندهی وضعیت موجود و به منظور سهولت دسترسی بیماران، جلوگیری از سردرگمی و مراجعات مکرر آنها به داروخانه‌ها و مبارزه با سودجویان و سوداگران جان و مال مردم، بدینوسیله لیست داروخانه‌های منتخب در سطح استان البرز برای توزیع انسولین قلمی از تاریخ یکم مرداد ۹۹ به شرح زیر اعلام می‌شود:

توزیع انسولین سهمیه‌ای در البرز آغاز می‌شود+لیست داروخانه‌ها

توزیع انسولین سهمیه‌ای در البرز آغاز می‌شود+لیست داروخانه‌ها

توزیع انسولین سهمیه‌ای در البرز آغاز می‌شود+لیست داروخانه‌ها

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار