یداله شکری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی گفت:رویداد۲۰۲۰ باعث میشود ۱۰هزارنفر با سرمایه ۲هزارمیلیارد تومان به استان کرمانشاه بیایند و سهم شهرستان در این رویداد مهم در بخش زمکان، سدآزادی و سد ازگله موجب رونق منطقه میشود.
کد خبر: ۸۷۹۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 25 July 2020

یداله شکری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت:در طرح گرمسیری ۳۶هزار از زمین های استان کرمانشاه تبدیل و آبی و ۹۹۰۰هکتار ما شامل این طرح می شود که برنامه پیشنهادی ما تامین ۱۰۰لیتر در ثانیه برای آب شرب روستاهای باشد و ۱۵۰۰هکتار اضافه در ضلع شرقی سد ازگله افزوده می شود.

فرماندار شهرستان ثلاث باباجانی افزود:سه خواسته ومطالبه مردم شهرستان افزایش شاخص آب که ۶۴می باشد و نسبت به سایر شهرستان ها که پایین است افزایش یابد و بحث دیگر راه های روستایی شهرستان به شیخ صالح و ازگله که نیاز به روکش ،مرمت وباسازی دارد و سومین مطالبه و درخواست جوانان شهرستان بحث اشتغال در حوزه کوله بری با ایجاد خط مرزی به شرطی که به تولید ملی زیانی وارد نکند.

وی خاطر نشان کرد:دربازسازی زلزله ۲۱۲۹۷واحد مسکونی تجاری با اعتبار۴۸۶میلیارد تومان بازسازی شده که از این مبلغ ۷۹میلیارد و۴۰۰ میلیون تومان بصورت بلاعوض بوده و ۳۸۳۵۴۰کیسه سیمان معادل۶میلیارد تومان رایگان در اختیار مردم قرار گرفته است .

شکری تصریح کرد:هزینه بازسازی ادارات ۱۹میلیارد تومان و بازسازی ۲۰مسجد با ۲میلیاردتومان که مجموع کل اعتبارات بازسازی ۵۳۱میلیاردتومان که مبلغ ۵۲۵ تومان آن بصورت نقدی بوده است . و در تسهیلات بخش کشاورزی ۴۸میلیاردتومان و مبلغ ۹میلیاردتومان آن بصورت بلاعوض بوده که توسط دولت با مساعدت مدیریت ارشد استان پرداخت شده است که بااین احتساب مجموع کل هزینه های سایر بخش ها مبلغ ۵۷۹میلیارد تومان تسهیلات هزینه بازسازی با مبلغ ۹۰میلیارد و۴۰۰میلیون تومان بلاعوض در شهرستان ثلاث باباجانی هزینه شده است.

ووی در پایان گفت:اعتبارات سال۹۸ با۲۳۱طرح وپروژه با۸۳میلیاردتومان تخصیص یافته است که اعتبار راه های اصلی و ترانه برداری با۵۰میلیارد تومان و تونل سیاطاهر با۱۰میلیارد تومان شروع شده و اعتبار اختصاص یافته ۵۸میلیارد تومان که تاپایان به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان اعتبار نیاز که تاثیر بسزایی در اقتصاد منطقه دارد .

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار