بانوی قایقران کرمانشاهی با گلایه از بدقولی مسئولین فدراسیون گفت: باوجود اینکه دوسال از مسابقات قهرمانی جوانان آسیا می‌گذرد، اما هنوز وعده پاداش ۱۰ سکه مسئولین فدراسیون محقق نشده است.
کد خبر: ۸۸۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰ 26 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هانیه بیداد  بااشاره به مشکلاتی که سال گذشته در اردوی تیم ملی برایش پیش آمد، اظهار کرد: سال گذشته به منظور اعزام به مسابقات آسیایی کره جنوبی حدود هشت ماهی را در تیم ملی بودم و زمانی که اواخر تابستان می‌خواستند نفرات نهایی را انتخاب کنند، علیرغم رکوردهای خوبی که ثبت کرده بودم، حقم را خوردند و از لیست اعزامی خط خوردم.

وی تصریح کرد: طی مدت نزدیک به یکسال گذشته، هیچ تماسی از سوی فدراسیون با من گرفته نشد، فدراسیونی که پنج سال برایش افتخارآفرینی کردم و حتی اولین دختری بودم که سهمیه المپیک جوانان را گرفتم.

ملی پوش سابق روئینگ بانوان افزود: برای مسئولین فدراسیون اصلا مهم نیست چنین ورزشکاری اکنون چه شرایطی دارد و چرا باید رشته مورد علاقه اش را کنار بگذارد، درحالی که زمان حضورش در این رشته عملکرد خوبی داشته و می‌توانست آینده ساز خوبی در روئینگ بانوان باشد.

وی اضافه کرد: در این مدت که بی توجهی فدراسیون را دیدم، کاملا بی انگیره شدم و دیگر سراغ قایق و پارو نرفتم و تمرینات تخصصیام را ادامه ندادم.

بیداد عنوان کرد: البته باتوجه به اینکه از کودکی ورزش می‌کنم و یک ورزشکار حرفه ای هستم، برای همین نمی‌توانم ورزش را کنار بگذارم و بصورت مستمر ورزش‌های بدنسازی و هوازی را ادامه می‌دهم.

وی درخصوص احتمال بازگشتش به دنیای قایقرانی هم گفت: دلم برای قایق و پارو تنگ شده و دوست دارم fi رشته ام برگردم، اما با شرایط کنونی تیم ملی نمی‌توانم. مشکل اصلی من با مربی تیم ملی بود که اگر تغییر کند و اوضاع ورزشکاران ملی پوش بهتر شود، دوباره بر می‌گردم.

بانوی قایقران کرمانشاهی در ادامه با گلایه از بدقولی‌های مسئولین فدراسیون عنوان کرد: دو سال پیش در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در بخش انفرادی مدال برنز و در بخش تیمی نقره گرفتم و مسئولین فدراسیون قول پرداخت 10 سکه طلا را به من دادند.

وی افزود: اکنون با گذشت دوسال و با وجود اینکه برخی از ملی پوشان دیگر پاداش هایشان را گرفته اند، من هنوز پاداشم را نگرفته ام و پیگیری هایم نیز جوابی نداشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار