تیم بعثت کرمانشاه که در معرض خطر سقوط به لیگ دسته سوم فوتبال قرار دارد و هفته‌هایی بحرانی را پشت سر می‌گذراند، در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال در دیداری حساس تیم سردار بوکان را با تک گل ایوب سبحانی با شکست بدرقه کرد.
کد خبر: ۸۸۰۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 27 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،کیومرث لرستانی سرپرست تیم بعثت در خصوص عملکرد بازیکنانش در این دیدار خانگی، اظهارکرد: برای برد وارد زمین شدیم و از همه بازیکنان خواستیم با توجه به حساسیتی که این دیدار داشت، با دست پُر از زمین خارج شوند.

وی تصریح کرد: خوشبختانه با گلی که ایوب سبحانی کاپیتان تیم بعثت در همان دقایق اول بازی به ثمر رساند، بازیکنان روحیه خوبی گرفتند و این روحیه را تا پایان بازی حفظ کردیم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه تاکید کرد: هرچند بازیکنان ما به دلیل حساسیت این بازی استرس بالایی داشتند، اما محکوم به برد بودیم و باید این سه امتیاز را می‌گرفتیم.

لرستانی تصریح کرد: وضعیتی که در جدول داریم باعث شده بود بازیکنان ما برای رهایی از این شرایط کاملا همدل شوند و معتقدم یکی از نقاط قوت تیم در این دیدار همین همدل بودن بازیکنانمان بود.

وی تاکید کرد: تا پایان رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، سه بازی دیگر داریم که یکی از این دیدارها خانگی است و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم با کسب امتیاز از این دیدارهای باقی مانده بتوانیم در لیگ ماندگار شویم.

سرپرست تیم بعثت کرمانشاه به خوش یمنی زمین شماره یک مجموعه ورزشی آزادی کرمانشاه هم اشاره کرد و گفت: در کنار تلاش زیادی که بازیکنان ما داشتند، کیفیت خوب زمین هم روی عملکرد آنها تاثیر گذاشت.

تیم بعثت کرمانشاه پایان هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال با کسب 5 برد، 8 مساوی و 10 باخت و 23 امتیاز همچنان قعرنشین جدول گروه دوم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار