مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه گفت: ۳۰ هزار پرس غذای گرم به مناسبت عید غدیر و با همکاری آستان قدس رضوی در این استان پخت می شود.
کد خبر: ۸۸۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 27 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،میثم کلهری از پخت ۳۰ هزار پرس غذای گرم با همکاری آستان قدس رضوی به مناسبت عید غدیر در استان کرمانشاه خبر داد و گفت: گوشت مورد نیاز جهت پخت این میزان غذای گرم توسط ستاد اجرایی فرمان‌امام (ره) در استان تهیه خواهد شد که پس از پخت در بین اقشار نیازمند توزیع می‌شود.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کرمانشاه افزود: در راستای لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص رزمایش مواسات در اولین مرحله از آن ۲۸ هزار بسته معیشتی شامل بسته جیره خشک در مناطق محروم استان کرمانشاه توزیع شد.

وی بیان داشت: حسب دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مقرر شد ۴ میلیون بسته پروتئینی در سراسر کشور توزیع شود که سهم استان کرمانشاه در فاز اول ۵۰ هزار بسته بود.

این مسئول ادامه داد: در دومین مرحله از اجرای رزمایش احسان و همدلی ۵۰ هزار بسته پروتئینی توسط خیرین و گروه‌های جهادی بین نیازمندان در حال توزیع است که هفته آینده به اتمام می‌رسد و سپس فاز دوم را که کمتر از فاز اول نخواهد بود آغاز خواهیم کرد.

کلهری گفت: در این مرحله اصناف آسیب‌دیده از کرونا در اولویت دریافت این بسته‌ها قرار دارند که طی هماهنگی با اتاق اصناف، فهرست آنها را دریافت و بسته‌های معیشتی بین آن‌ها توزیع شد.

وی ادامه داد: بر این اساس در این مرحله بنا به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ۲ هزار بسته جیره خشک به اصناف آسیب دیده اختصاص داده شد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کرمانشاه اظهار کرد: همچنین رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دستور توزیع یک میلیون بسته بهداشتی در سطح کشور را دادند که ظرف هفته آینده به استان واصل خواهد شد و در این مرحله سهم استان ۳۰ هزار بسته تعیین شده است که با توجه به شرایط استان به دنبال افزایش این میزان هستیم.

این مسئول تصریح کرد: از زمان شروع رزمایش همدلی و مواسات تا کنون زنجیره کمک‌های انسان دوستانه قطع نشده است و برنامه‌های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تا ریشه کن شدن بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار