کد خبر: ۸۸۰۴۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 27 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه  /باید بدانیم قدرت سیاسی به خودی خود برای مردم رونق و ‌شکوفایی به ارمغان نمی آورد و تلاش و قدرت اقتصادی نیز درکشور بدون قدرت سیاسی به موفقیت نمی انجامد. با پیوستن این دو به یکدیگر هم ثبات سیاسی وهم ثبات اقتصادی برای سازندگی کشور فراهم می‌شود

 خلیل تنها عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن وتجارت و واحد نمونه استان کرمانشاه نوشت: باید بدانیم قدرت سیاسی به خودی خود برای مردم رونق و ‌شکوفایی به ارمغان نمی آورد و تلاش وقدرت اقتصادی نیز درکشوربدون قدرت سیاسی به موفقیت نمی انجامد. با پیوستن این دو به یکدیگر هم ثبات سیاسی وهم ثبات اقتصادی برای سازندگی کشور فراهم می‌شود .

یکی از شاخص های توسعه یافتگی، ایجاد اطمینان واعتماد در جامعه است.اعتماد هم جایگاه فرهنگی و اجتماعی دارد وهم تاثیر زیادی در توسعه یافتگی دارد. با ایجاد فضای اعتماد می‌توان در راه توسعه یافتگی قدم برداریم.

ما باید اعتماد کنیم و این اعتماد خیلی صادقانه بیان شود و صادقانه عمل شود تا باورهایمان شکوفا شود. در حال حاضر در جامعه اعتماد کمرنگ شده و وظیفه ماست که آنرا پر رنگ کنیم. برای ترویج اعتماد و اطمینان باید از خودمان شروع کنیم. باید اعتماد رابسازیم و هرگاه اعتماد را ساختیم، اقتصاد رشد می‌کند.

 

اگر اعتماد را ساختیم فرهنگ، دانش، بهداشت و درمان همگی رشد می‌کند. در کل این ‌باورها هستند که رشد می‌‌کنند. این خیلی مهم است در کشوری زندگی کنیم که اعتماد نقش کلیدی را در شکوفایی داشته باشد. زمانی که اعتماد نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود.

 ایجاد اعتماد تمام مشکلات را حل می‌کند مردم باید به مسئولین اعتماد کنند ومسئولین به مردم. اسلحه کشتن اعتماد، دروغ است. اگر اعتماد وجود نداشته باشد هیچ وقت به توسعه یافتگی نمی رسیم.زیربنای

 توسعه صداقت است ودنیا به سمت و ‌سوی تغییر حرکت می‌کند. تغییراتی که بر مبنای تفکرات باشد. باید به صنعتی کردن کشور به معنای غنی سازی مردم وافزایش درآمد نگاه کنیم. مسئولین باید همراه، همدل ‌و همگام با بخش خصوصی باشند. هیچ راهی نداریم مگر آنکه در مسیر توسعه قدم بر داریم. مسیر توسعه از گذر آگاهی،علم، دانش و منطق می‌گذرد. یک کشور نمیتواند توسعه یابد مگر آنکه در آرامش ‌و ثبات باشد.

باید بدانیم قدرت سیاسی به خودی خود برای مردم رونق و ‌شکوفایی به ارمغان نمی آورد و تلاش و قدرت اقتصادی نیز درکشور بدون قدرت سیاسی به موفقیت نمی انجامد. با پیوستن این دو به یکدیگر هم ثبات سیاسی وهم ثبات اقتصادی برای سازندگی کشور فراهم می‌شود .درمراسم روز ملی صنعت و معدن عزیزان به مشکلات اشاره کردند. امیدواریم دولتمردان بتوانند مسایل ومشکلات تولید کننده را حل کنند.

خلیل تنها/ عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن وتجارت کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار