مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت:مرکز ویژه مشاوره و روان شناسی در خانه جوان شهید قاسم سلیمانی کرمانشاه راه اندازی می شود.
کد خبر: ۸۸۰۹۵۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱ 28 July 2020

راه اندازی مرکز ویژه مشاوره و روان شناسی در خانه جوان شهید قاسم سلیمانی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه ،به مناسبت هفته ملی ازدواج مدیرکل ورزش و جوانان استان از2 سازمان مردم نهاد فعال در حوزه مشاوره و روان شناسی خانواده و جوانان بازدید کرد.

براساس این گزارش ،صابر رحیمی به همراه تعدادی از مسئولین وو کارشناسان اداره کل از مراکز مشاوره و روانشناسی "ذهن آرام و زیتون" بازدید و با مسئولین و اعشای این مراکز گفتگو کرد.

وی ضمن تبریک هفته ازدواج بر حمایت اداره کل ورزش و جوانان ازفعالیت های مراکز مشاوره تحت پوشش اشاره کرد و ابرازداشت: به منظور بهره مندی اقشار مختلف از خدمات مشاوره، افراد میتوانند درصورت نیاز از مشاوره رایگان درمراکز همکار با ما استفاده نمایند.

رحیمی  افزود:به همین منظور با افتتاح بزرگترین خانه جوان کشور در کرمانشاه،مرکز ویژه روانشناسی و مشاوره در این خانه راه اندازی وو در دسترس قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه،همچنین خواستار راه اندازی خط ویژه تلفنی مشاوره شبانه روزی ویژه اقشار مختلف و بویژه جوانان و زوج های جوان استان شد و از سازمان های دمردم نهاد و مراکز مشاوره خواست در این راستا گام بردارند.

رحیمی بر اهمیت ارائه مشاوره ها به زوج های جوان پیش از ازدواج و همچنین پس از ازدواج تاکید کرد و گفت: مشاوره پیش از ازدواج به زوجین کمک می کند که با شناخت بهتری از یکدیگر وارد زندگی مشترک شده و بتوانند با تفاهم بیشتری زندگی خود را آغاز نمایند.

وی در ادامه افزود: از دلایل عمده ازدواج هایی که به طلاق منتهی می شوند، این است که افراد تنها شور و اشتیاق عشق اولیه خود را در نظر می گیرند و مابقی موارد را پشت گوش می اندازند که همین مسئله در آینده گریبانگیر آنها خواهد شد و مشاوره دقیقا در این بخش می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

همچنین در این بازدید ها مسئولین سمن ها و مراکز مشاوره ای ذهن آرام و زیتون ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های خود مواردی را جهت بهبود فرایندهای کاری و ارائه خدمات بیشتر ارائه نمودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار