مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از تدارک 9 مرکز عرضه دام زنده در سطح شهر کرمانشاه خبر داد و از مردم خواست دام قربانی را از حتما از این مراکز تهیه کنند.
کد خبر: ۸۸۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ 29 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حسن مرادی در آستانه عید قربان با اعلام در نظر گرفتن 9 مرکز عرضه دام زنده در سطح شهر کرمانشاه و با اشاره به استقرار این مراکز در مناطق هشت گانه شهرداری گفت: در منطقه یک: بلوار گلریزان، جنب پارک گلریزان، در منطقه دو: میدان دره دراز، در منطقه سه: میدان شهدا (بازار روز)، در منطقه چهار: پارک فراز، مقابل ترمینال «راه کربلا»، در منطقه پنج: دو نقطه واقع در سه شنبه بازار بلوار شهید صیاد شیرازی و دوشنبه بازار تنگه، در منطقه شش: چقامیرزا فاز دو، مقابل پارک جانبازان، در منطقه هفت: بلوار تاقبستان روبروی حوزه علمیه و در منطقه هشت: میدان آزادگان مقابل مسجد آزادگان برای مراکز عرضه دام زنده در نظر گرفته شده است.

مدیرکل امور هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری کرمانشاه افزود: در این مراکز با توجه به بحث شیوع کرونا و نیز جهت جلوگیری از انتقال بیماری های مشترک بین انسان و دام، تیم تخصصی شامل پزشک و دامپزشک حضور دارند و نظارت کامل در این مراکز صورت می گیرد.

مرادی تصریح کرد: این مراکز قبل از عرضه دام کاملا گندزدایی شده و در پایان کار نیز مجددا گندزدایی خواهند شد.

وی از ذبح رایگان دام قربانی در کشتارگاه صنعتی بیستون خبر داد و افزود: این کشتارگاه از صبح روز پنجشنبه تا پایان شب جمعه فعال خواهد بود و افراد می توانند دام خود را جهت ذبح رایگان به این مرکز تحویل دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در این مرکز نیز دامپزشک جهت نظارت بر نکات بهداشتی و یک فرد روحانی جهت نظارت بر مسائل شرعی ذبح حضور دارند.

مرادی در پایان از مردم خواست تا با توجه به بحث کرونا و از طرفی وجود برخی بیماری های مشترک بین دام و انسان حتما دام زنده خود را از این 9 مرکز تهیه کنند و از خرید دام از مراکز عرضه غیرمجاز به طور جد خودداری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار