اولین فرهنگسرای تخصصی خانواده در کرمانشاه، با حضورنماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، شهردار و جمعی از مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۸۱۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 29 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،مهدی عبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری کرمانشاه، امروز(هشتم مرداد) در این مراسم با اشاره به وجود چهار فرهنگسرا در شهر کرمانشاه، گفت: این مجموعه پنجمین فرهنگسرا و اولین فرهنگسرای تخصصی شهر کرمانشاه است.

وی افزود: پیش از این، محل این فرهنگسرا گرمخانه بود که با پیگیری انجام شده در نهایت تبدیل به مکانی فرهنگی شد.

عبدالمالکی تصریح کرد: این فرهنگسرا شامل دو ساختمان است که یکی در پارک فدک واقع در بلوار تاقبستان واقع شده و ساختمان دیگر در مقابل آن است.

وی افزود: این فرهنگسرا بصورت تخصصی در خصوص ازدواج و خانواده فعالیت کرده و مشاوره های تخصصی را قبل، حین و بعد از ازدواج به زوجین ارائه می کند.

عبدالمالکی تصریح کرد: در حال حاضر برنامه شش ماهه عملیاتی برای این فرهنگسرا در نظر گرفته شده که با حضور کارشناسان و اساتید دانشگاه اجرایی می شود.

وی از برگزاری کارگاه های آموزشی در این فرهنگسرا در برنامه شش ماهه آن خبر داد وافزود: طی این مدت قرار است کارگاه های "ویژگیهای انتخاب همسر"، "تفاوت های روانشناختی زن و مرد"، "روابط خانوادگی در زندگی مشترک"، "فرزند و فرزندآوری"، "روابط جنسی در خانواده"، "ارزش همسران در اسلام" و "مهارت های زندگی همسران" برگزار شود.

وی افزود: همچنین در محل این فرهنگسرا نقد کتاب، نمایشگاه، جشن خانواده، آموزش های سبک زندگی ایرانی و اسلامی و ... نیز برگزار می شود.

عبدالمالکی ابراز امیدواری کرد: راه اندازی چنین اماکنی به استحکام هرچه بیشتر بنیاد خانواده و تسهیل ازدواج جوانان منجر شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار