در راستای عملیاتی نمودن تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مومنانه به اقشار ضعیف و نیازمند جامعه و به مناسبت هفته ملی ازدواج، اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه و با همکاری خیرین و سازمان های مردم نهاد جوانان استان اقدام به تهیه 30 مورد کمک جهیزیه جهت زوجین واجد الشرایط نموده است.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰ 29 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازروابط عمومی ورزش و جوانان استان کرمانشاه،صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت هفته ملی ازدواج و در گرامیداشت سالروز ازدواج حضرت علی (ع)و حضرت فاطمه(س) با هدف ترویج و تسهیل امر ازدواج آسان، اداره کل ورزش و جوانان با همکاری خیرین و سازمان های مردم نهاد جوانان استان تاکنون اقدام به تهیه 30 مورد کمک جهیزیه نموده است.

وی با قدردانی از مشارکت سازمان های مردم نهاد و خیرین و تلاش صورت گرفته در معاونت امور جوانان اداره کل برای تهیه این بسته های حمایتی اظهار کرد:ارزش کمکهای جمع آوری شده 200 میلیون ریال می باشد که توسط خیرین و سازمان های مردم نهاد جوانان استان تامین شده است.

رحیمی در ادامه با اشاره به شعار سال افزود: کلیه کالای خریداری شده در این پویش در راستای تحقق شعار "جهش تولید" از کالای با کیفیت ایرانی با کمک خیرین و با هدف حمایت از تولید داخل بوده است.

شایان ذکر است پویش ازدواج جوانان با همراهی خیران به مناسبت هفته ملی ازدواج در استان کرمانشاه راه اندازی و تا عید غدیر ادامه دارد،و خیران می توانند از طرق مختلف در این طرح و پویش شرکت کنند.

همچنین شماره تماس 08338394826 و 08338394827 و 09354617070 به منظور ارتباط و کسب اطلاعات بیشتر پیش بینی شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار