مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با ثبت دو مورد فوت طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جانباختگان استان بر اثر کرونا به ۴۴۰ نفر رسید.
کد خبر: ۸۸۱۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 29 July 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،مهدی محمدی اظهار داشت: مردم استان کرمانشاه طی یکی‌دو هفته گذشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک نقش مهم و موثری در کاهش الان ورودی‌های بیمارستان و همچنین مرگ و میر ناشی از کرونا داشته‌‌اند.

وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته با ثبت ۲ مورد فوتی تعداد جانباختگان استان براساس تشخیص قطعی کووید ۱۹ به ۴۴۰ نفر رسیده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه باید فعلا با کرونا ویروس زندگی کنیم، گفت: تا پایان کرونا که واکسن و دارو آن توسط دانشمندان اختراع شود باید با همین روند مراقبتی پیش برویم؛ سست و خسته نشویم چون این وضعیت کاملا شکننده است.

محمدی ادامه داد: به اینکه وضعیت استان از لحاظ شیوع ویروس کرونا، سفید، زرد و... است توجه نکنیم، وضعیت استان الان قدری آرام‌تر شده ولی باز وضعیت قابل توجه است.

مردم در میدان مین کرونا

وی با اشاره به اعیاد پیش‌رو (عیدهای قربان و غدیر) و برگزاری جشن‌های شادی و عروسی از سوی مردم، گفت: کرونا همانند یک میدان مین است که منتظر تماس ما با آن و وقوع انفجار است، حضور در تجمعات احتمال نزدیک شدن به این انفجار را بسیار نزدیک‌تر و هر لحظه امکان ابتلا را بیشتر می‌کند.

محمدی با بیان اینکه کرونا در کمین است، تصریح کرد: اجتناب از حضور در اجتماعات، استفاده از ماسک و شستشوی دست‌ها فعلا تنها راه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا است، آن را همواره برای حفظ سلامتی خود، خانواده و جامعه جدی بگیرید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار